اندونزی اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا

۲ تیم فوتسال اندونزی و ویتنام امروز در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به مصاف هم رفتند.

اندونزی اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره از رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از روز جمعه ۲۴ خرداد ماه آغاز شده است و تا ۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در مرحله گروهی با یکدیگر رقابت کردند و چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

در این میان تیم‌های ویتنام و اندونزی که از گروه‌های سوم و چهارم موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند امروز در اولین دیدار از این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند و در یک دیدار جذاب و دیدنی این تیم اندونزی بود که توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۵ تیم ویتنام را شکست دهد.

با این پیروزی اندونزی اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی است و باید روز پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به مصاف برنده دیدار تیم‌های افغانستان و تایلند برود.

بازی افغانستان و تایلند امروز ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است که بازی‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از روز پنجشنبه در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید

فوتسالیت‌های زیر ۲۰ سال به مصاف حریفان می‌روند/ فتح دوگانه آسیا در تبریز

شمس: اکثر بازیکنان افغانستان در مشهد بازی می‌کنند/ رقیب اصلی ما ژاپن و تایلند است

گلزنان برتر مسابقات آسیایی فوتسال زیر ۲۰ سال پیش از مرحله یک چهارم نهایی


انتهای پیام/

اندونزی شگفتی این دوره از رقابت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار