شبکه توزیع آب آشامیدنی بهداشتی شهر لیسار توسعه یافت

مدیر امور آبفای تالش از توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی بهداشتی شهر لیسار به طول ۳۲۰ متر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید محمدتقی اصلح نژاد، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش گفت: در راستای تامین آب مورد نیاز اهالی خیابان‌های صلاحی و ۱۴ متری شهر لیسار و برخورداری ساکنان این منطقه از آب آشامیدنی بهداشتی ۳۲۰ متر از شبکه توزیع آب این شهر توسعه یافت.

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای طرح توسعه آب آشامیدنی بهداشتی ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است، با اجرای این طرح ۱۱ خانوار شهر لیسار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش گفت: اجرای لوله گذاری با هزینه خودیاری، جاری و نظارت فنی امور آبفای تالش انجام شده است.

همچنین فرزین فرخی، مدیر امور آبفای رشت از شناسایی ۷۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب و قطع این انشعابات خبر داد گفت: با توجه به اهمیت برخورد قانونی با استفاده کنندگان غیر مجاز آب شهری، در راستای صیانت از حقوق شهروندی این موضوع مجدانه پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین اکیپ بازرسی امور آبفای شهرستان رشت در گشت روزانه و بازدید میدانی ۴۶ مورد انشعاب را شناسایی کردند که با نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب شهر موجب افت فشار آب در انشعابات مجاور شدند.

مدیر امور آبفای رشت، شناسایی ۲ مورد انشعاب فاضلاب غیرمجاز و همچنین ۱۰۷ مورد تغییر کاربری را از جمله مواردی عنوان کرد که از سوی اکیپ بازرسی کشف و مورد پیگیری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی بهداشتی شهر لیسار

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.