«آتابیک مراداف» دادستان کل ازبکستان با هیات افغانستان به سرپرستی «محمد فرید حمیدی» دادستان کل این کشور در «تاشکند» دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگوی دادستان کل افغانستان و ازبکستان در تاشکندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «آتابیک مراداف» دادستان کل ازبکستان با هیات افغانستان به سرپرستی «محمد فرید حمیدی» دادستان کل این کشور در «تاشکند» دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین بر گسترش بیش از پیش همکاری‌های متقابل بین دادستان کل ازبکستان و دادستان کل افغانستان از طریق برقراری تماس‌های حرفه‌ای و توسعه پایه قراردادی- حقوقی تاکید کردند.

دادستان‌های کل دو کشور همچنین مسائل مورد علاقه طرفین را بررسی، درباره چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری‌های اداری تبادل نظر کردند از جمله آموزش کارمندان سازمان‌های دادستان افغانستان در آکادمی دادستان کل ازبکستان مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این دیدار یادداشت تفاهم همکاری بین دادستان کل ازبکستان و افغانستان به امضا رسید.

اجرای این سند برای گسترش بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه از طریق تبادل اطلاعات و تجربیات پیشرفته در زمینه حقوقی جهش تازه‌ای خواهد داد.  

در این دیدار تاکید شد که سفر هیئت افغانستان به ازبکستان یک گام مهم در راه توسعه و تحکیم بیش از پیش روابط متقابل و پرثمر می‌باشد.

به نوشته فارس، دادستان کل افغانستان در پایان این دیدار ضمن تشکر برای پذیرایی صمیمی آمادگی خود را برای گسترش بیش از پیش همکاری‌های متقابلا سودمند بین دادستان‌ها ابراز نمود.  

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.