فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک توقیف شدند.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه تعدادی از موتورسوارن در ساعات پایانی شب، در جاده‌ها و معابر با حرکات نمایشی ضمن ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش و امنیت همشهریان شدند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، با هماهنگی مرجع قضائی نفر ۶ از راکبان مزاحم و متخلف را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده در این رابطه ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت‌های قاچاق توقیف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/گ

کشف انبار موتورسیکلت قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.