آرتا: مسیر سختی برای صعود به المپیک داریم / مجیدی با انگیزه جوانی‌اش کمک بسیاری به تیم ملی امید می‌کند

بازیکن تیم ملی امید فوتبال کشورمان گفت: فرهاد مجیدی جوان و باتجربه است و با همین انگیزه جوانی کمک بسیاری به تیم ملی فوتبال امید کشورمان خواهد کرد.

آرتا: مسیر سختی برای صعود به المپیک داریم / مجیدی با انگیزه جوانی‌اش کمک بسیاری به تیم ملی امید می‌کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا آرتا بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان در حاشیه جلسه تمرینی این تیم با سرمربی جدید خود، فرهاد مجیدی، در گفتگو با رسانه‌ها عنوان کرد: تیم ما برای صعود به المپیک مسیر سختی دارد و باید حمایت ها از ما بیشتر از قبل شود تا در نهایت به هدف اصلی خود که صعود به این تورنمنت است دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: از زحمات کرانچار برای تیم ملی امید سپاسگزارم چرا که ما با کمک فدراسیون و تمام حمایت‌ها به اینجا رسیدیم. اکنون نیز بعد از گذشت چند وقت با فرهاد مجیدی که در سطح اول لیگ فوتبال‌مان از جمله استقلال تهران حضور داشته؛ باید به کار خود ادامه دهیم. مجیدی جوان با تجربه است و می‌تواند با همین انگیزه جوانی به ما کمک بسیاری کند.

آرتا ادامه داد: تیم ما به خوبی به دور دوم حذفی بازی‌ها صعود کرد و با بدشانسی نتوانستیم عراق را ببریم و هرچه زدیم به در بسته خورد و تا دقیقه ۹۰ موقعیت‌های خطرناک ما با تیر دروازه برخورد کرد. همین‌ باعث شد که در نهایت به عنوان تیم اول از گروه به مرحله بعد راه پیدا نکنیم.


انتهای پیام/

اظهارات آرتا در تمرین تیم ملی امید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار