انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است و نباید اجازه داد کشور از درون دچار مشکل شود.

وی اضافه کرد: دشمن تاکنون نتوانسته از هیچ راهی به جمهوری اسلامی نفوذ کند و به همین علت به دنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است.

نکونام ادامه داد: برخورداری از رهبری بزرگوار و با درایت، تشکیلات حکومتی و مردمی از شاخص‌های جامعه توحیدی می‌باشد که انقلاب اسلامی ایران دارای این شرایط است.

وی یادآور شد: متأسفانه اکنون بی تفاوتی‌های زیادی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که همین عامل باعث ایجاد یأس و کشاندن جامعه به سمت و سوی ابتذال شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی مجموعه‌ای اثرگذار است و برای تقویت شاخص‌ها و ارتقای کمی و کیفی وضعیت امر به معروف و نهی از منکر می‌توان از ظرفیت طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به میزبانی چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شد.

نکونام افزود: در این دوره می‌توان آموزش‌های لازم را به آمران به معروف و ناهیان از منکر به مدت ۲۲ روز ارائه کرد.

وی اضافه کرد: هم اینک برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تعداد طلایه داران کم است و باید جوانان بیشتری به منظور  امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

نکونام ادامه داد: هم اینک خلأ‌هایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد و به همین علت نقش این مهم به خوبی ایفا نمی‌شود.

وی گفت: برای فعال شدن مجموعه امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت نیرو‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیأت مذهبی بهره گیری شود.

انتهای پیام/ز

دشمن به دنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار