معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی فارس:

حقوق کارکنان تخت جمشید تسویه شده است

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت: حقوق تمامی کارکنان مجموعه تاریخی جهانی تخت جمشید تا پایان فروردین ۹۸ در سال جدید پرداخت شده است.

گلایه تعداد از کارکنان مجموعه تخت جمشید درباره تاخیر در پرداخت حقوق/معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی فارس: حقوق کارکنان تخت جمشید تسویه شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تعدادی از کارکنان مجموعه جهانی تخت جمشید با درخواست از یک خبرنگار که برای بازدید از بنای ۲۵۰۰ ساله تخت جمشید رفته بود، تقاضای خود را در مورد پیگیری حقوق عقب افتاده خود مطرح کردند.

آن‌ها گلایه داشتند که با نزدیک شدن به سال نو، چند ماه است که حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند و خواستار پیگیری و رسیدگی به این موضوع از طریق میراث فرهنگی شدند. خبرنگار فارس نیز موضوع را از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس پیگیری کرد.

احسان سلطانی معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی فارس با اشاره به تسویه حقوق این کارکنان تا پیش از سال ۹۸ گفت: ابتدا حقوق تمامی کارکنان این مجموعه تاریخی جهانی تا پایان اسفندماه ۹۷ پرداخت و تسویه شد.

وی ادامه داد: پس از آن نیز با انجام پیگیری‌های دیگر، حقوق این افراد تا پایان فروردین ۹۸ نیز در سال جدید پرداخت شد و پیگیری برای پرداخت حقوق اردیبهشت آن‌ها نیز در حال انجام است.

منبع: فارس

انتهای پیام/چ

تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان تخت جمشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.