لحظه حمله اختاپوس غول پیکر به غواص! +فیلم

غواصی که در سواحل ژاپن در حال غواصی بود با حمله ناگهانی یک اختاپوس غافلگیر شد.

لحظه حمله اختاپوس غول پیکر به غواص! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله یک اختاپوس غول‌پیکر به یک غواص را نشان می‌دهد. مایاک گاموف غواص اهل روسیه که در سواحل ژاپن در حال غواصی بود ناگهان مورد حمله یک اختاپوس قرار گرفت. در ویدئویی که توسط همکار مایاک، «گاروو پنیسولا» تهیه شده است لحظه حمله این اختاپوس را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که این هشت پا به آرامی به مایاک نزدیک و ناگهان به پای او حمله‌ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد اختاپوس با پیچیدن بازو‌های خود به بدن غواص تلاش می‌کند او را به پایین بکشد. این غواص که با حمله اختاپوس کاملاً غافلگیر شده بود سعی می‌کند با حرکت به جلو از دست این حیوان خلاص شود. در این ویدئو صدای فریاد گاروو که با دیدن صحنه گرفتن پای دوستش توسط اختاپوس شوکه شده است در زیر آب شنیده می‌شود.

سرانجام این اختاپوس پای غواص را رها کرد و با رفتن به عمق دریا رنگ خود را تغییر داد و در زیر یک سنگ پنهان شد. حمله این اختاپوس به این غواص در حالی رخ می‌دهد که این آبزیان معمولاً به انسان حمله نمی‌کنند. اختاپوس‌ها در آب‌های خنک سواحل کالیفرنیا، اورگن، بریتیش کلمبیا (استانی در کانادا)، واشنگتن، آلاسکا، روسیه، ژاپن و شبه جزیره کره زندگی می‌کنند.

در سال ۲۰۱۷ یک غواص زن در سواحل بریتیش کلمبیا کانادا هنگامی که به همراه همسرش در حال غواصی بود مورد حمله یک اختاپوس قرار گرفت. این اختاپوس پس از یک حمله کوتاه به «آنگلا دامانت» در زیر سنگ‌ها پنهان شد.

انتهای پیام/

غافلگیر شدن غواص توسط اختاپوس در سواحل ژاپن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۱۹:۲۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
حمله!!!!!!خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۱۳:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۸
داشته از روی کنجکاوی لمسش میکرده... کجاش حمله بود؟
آخرین اخبار