اسلامی: برای شکستن حباب قیمت مسکن تلاش می‌کنیم/ از زوج‌های جوان برای خانه دار شدن حمایت می کنیم

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: قیمت مسکن یکی از دغدغه‌های قشر ضعیف است و تلاش داریم حباب قیمت مسکن را کاهش دهیم.

برای شکستن حباب قیمت مسکن تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم  بهره برداری از برج مراقبت فرودگاه همدان در جمع خبرنگاران گفت: قیمت مسکن یکی از دغدغه‌های قشر ضعیف و متوسط جامعه است و تلاش داریم حباب قیمت مسکن را بشکنیم. 

وی با بیان اینکه از زوج‌های جوان برای خانه دار شدن حمایت می‌شود، اضافه کرد: تسهیلات مسکن برای زوج‌های خانه اولی در شهر‌هایی همچون همدان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

اسلامی با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر به طور کامل بسته شده است، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت از انبوه سازان و سازندگان این استان و همچنین پرداخت تسهیلات قیمت مسکن در همدان کاهش یابد.

وی افزود: در همین ارتباط با برنامه ریزی و ارائه طرح‌های کارشناسان قیمت مسکن را در همدان کاهش می‌دهیم.

وزیر مسکن و شهر سازی اظهار داشت: حمایت از قشر ضعیف و متوسط جامعه برای خانه دار شدن از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

گفتنی است قیمت مسکن در شهر همدان در سال‌های اخیر نسبت به سایر شهر‌های کشور افزایش چشمگیری داشته است.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان همدان پس از کلنگ زنی  محور چهارخطه ملایر به آورزمان از محور سامن به بروجرد بازدید می‌کند.

بهره برداری از بلندترین برج مراقبت شرکت فرودگاه‌های کشور در فرودگاه همدان، بازدید از روند اجرایی راه آهن همدان به ملایر، بازدید از ایستگاه راه آهن همدان و آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن ملایر - کرمانشاه به نهاوند از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی به استان همدان است.

انتهای پیام/ب

 صحبت های وزیر راه و شهرسازی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.