تقی پور: مقابل ژاپن پیروز شویم می‌توانیم قهرمان شویم/ اندونزی تیم با برنامه‌ای است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در مقابل ژاپن گفت: اگر بتوانیم امروز ژاپن را ببریم قطعا می‌توانیم قهرمان شویم.

تقی پور: در مقابل ژاپن پیروز شویم می توانیم قهرمان شویم/ اندونزی تیم با برنامه ای استاسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم زیر ۲۰ سال ایران در سه بازی گذشته خود آن صلابتی را که باید داشته باشد تا اینجای کار هنوز نداشته است و تا الان هنوز انتظار کننده ظاهر نشدند و من امیدوارم که در بازی امروز مقابل ژاپن موفق و پیروز باشند و آن بازی همیشگی که از تیم ملی ایران انتظار داشتیم را امروز اجرا کنند.

سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی امروز تیم ملی مقابل ژاپن گفت: تیم ملی ژاپن در رده‌های پایه خیلی خوب کار می‌کند. وقتی می‌بینید که سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژاپن در سالن حضور دارد و از نزدیک عملکرد تیم امیدشان را نظاره گر است، این نشان می‌دهد که خیلی خوب به به تیم امید خود بها می‌دهند و امروز بازی ایران با ژاپن خیلی سخت است و من امیدوارم که بچه‌های تیم ملی با تمرکز و صلابت همیشگی خود وارد میدان شوند تا بتوانیم ژاپن را از سر راه خود برداریم و برای دومین بار بتوانیم قهرمان این رقابت‌ها شویم.

تقی پور سرمربی تیم مس سونگون درباره دیگر بازی این مرحله که بین دو تیم افغانستان و اندونزی برگزار می‌شود بیان داشت: آن بازی خیلی پایاپای و نزدیک به هم است و هر دو تیم شانس صعود به مرحله نهایی مسابقات را دارند. اما به نظر من تیم اندونزی شانس بیشتری نسبت به تیم افغانستان دارد، زیرا تیمی است که فوتسال را با برنامه بازی می‌کند و سرمربی این تیم هم ژاپنی است که فوتسال را خیلی خوب بلد است.

سرمربی تیم مس سونگون درباره شرایط این تیم تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: خدا رو شکر شرایط تیم خیلی خوب است و بچه‌ها در حال تمرین هستند و روز گذشته هم یک بازی تدارکاتی با تیم فرش آرا داشتیم. فرش آرا با ترکیب کامل خود به تبریز آمدند و خدا رو شکر بازی بدون حاشیه برگزار شد و هر دو تیم از شرایط بازی راضی بودند.

سرمربی تیم مس سونگون در پایان صحبت هایش درباره تفاهم نامه‌ای که بین دو باشگاه مس سونگون با تای سون نام ویتنام امضا شد خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه این تصمیم را گرفت و کار درستی را انجام دادند. به نظر من ارتباط برقرار کردن با این تیم‌ها خیلی خوب است و امیدواریم که نمادین نباشد و در عمل هم بتوانیم کار‌هایی را انجام دهیم، زیرا این ارتباط برقرار کردن‌ها به سطح فوتسال هر دو کشور کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید

سنگ‌سفیدی: بین مدیریت و بازیکن باید صداقت باشد/ مسئولان حواسشان به فوتسال باشد

آقای گل فوتسال ایران به مس سونگون نزدیک شد

تقی‌پور: موافق برگزاری مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال هستیم


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم مس سونگون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار