مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام خبر داد;

افتتاح پنجمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزی در استان ایلام

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام گفت :افتتاح پنجمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزی با حضور ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در استان ایلام آغاز شد.

افتتاح پنجمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزی در استان ایلامسرهنگ و گوهری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: پنجمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزی با حضور ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در استان ایلام آغاز شد.

وی افزود:این طرح به منظور توانمندسازی مدیریتی دانش آموزان و دستیابی به اهداف تربیتی است.

گوهری ادامه داد: اسامی ۱۱۰ نفر است که ۱۰۰ نفر از فرماندهان شورای واحد و ۱۰ نفر عوامل اجرایی و پنج نفر استاد حضور دارند که این دانش آموزان بعد از دوره اول پاییز به عنوان مدیر و فرمانده واحد اقدام به یارگیری برای آینده انقلاب اسلامی خواهند

کریمیان جانشین سپاه امیرالمومنین استان در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اهمیت طرح یاوران ولایت گفت: طرح ولایت از ارزشمندترین طرح‌ها است و باید با بهترین نحو ممکن انجام شود چرا که دانش‌آموزان را در مسیر ترقی و پیشرفت یاری خواهد کرد و مسیر را برای آن‌ها کوتاه میکند.

وی افزود:دوره طرح یاوران ولایت دانش آموزی به مدت ۶ روز در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/با

 پنجمین دوره آموزشی طرح یاوران ولایت دانش آموزی در استان ایلام

برچسب ها: بسیج سازندگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.