نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی بسیار تعیین کننده است

رئیس حوزه علمیه اصفهان نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشارهای ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانست.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله مظاهریرئیس حوزه علمیه اصفهان در  دیداربا وزیر امورخارجه  ایران با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیّت‌های وزیر امور خارجه و همکارانشان در صحنۀ بین‌المللی و مسائل سیاست خارجی، نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشار‌های ظالمانۀ استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی را بسیار تعیین‌کننده دانست.

وی با اشاره به محبوبیّت ویژۀ آقای ظریف در میان مسئولان و مردم گفت: انشاءالله با یاری خداوند و عنایات حضرت بقیة الله الأعظم «ارواحنافداه» و پشتیبانی مردم بزرگوار و فهیم، مسئولان کشور به ویژه وزارت امور خارجه بتوانند از صحنۀ مشکلات کنونی با سرافرازی و سلامت عبور کنند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در این دیدار با تشکّر از توجّه و حمایت‌های همیشگی آیت‌الله مظاهری گفت: فشار‌ها و تهدیدات ابرقدرت‌ها خصوصاً آمریکا در دورۀ حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است و از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/م

 

دیدار وزیر امورخارجه با آیت الله مظاهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.