فرماندار قلعه گنج در کارگروه توسعه روستایی گفت: امسال با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و بخشداری‌ها ۱۲ طرح هادی روستایی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز عطا ناوکی فرماندار قلعه گنج در جلسه کارگروه توسعه روستایی که با حضور حیدروند مدیر ملی و اماندادی مدیر شهرستانی طرح آبادانی و پیشرفت قلعه گنج، بامری معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، بخشداران و سایر اعضای کارگروه تشکیل شد گفت: در سال جاری با مشارکت بنیاد مستضعفان، بخشداری‌ها و بنیاد مسکن ۱۲ طرح هادی روستایی به طور کامل اجرایی خواهند شد.

رئیس کارگروه توسعه روستایی افزود: امسال همه ادارات موظف هستند که تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات بنیاد مستضعفان در حوزه‌های مختلف انجام دهند و در صورت برگشت اعتبار، با رئیس اداره مربوطه برخورد خواهد شد.

در ادامه امیر بامری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به نظارت کامل در جذب اعتبارات بنیاد مستضعفان اشاره کرد گفت: متاسفانه در سال گذشته با کم کاری برخی از ادارات، بخشی از اعتبارات مصوب معین اقتصادی برگشت خورد که در سال جاری ما به صورت فصلی میزان جذب اعتبار هر یک از ادارات را بررسی و میزان جذب و پیشرفت هر اداره را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین از اجرایی شدن طرح گلخانه هیدرپونیک طی آینده نزدیک در بخش چاه دادخدا اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح بیش از صد نفر مشغول به کار خواهند بود.

انتهای پیام/ی

اجرایی شدن طرح گلخانه هیدرپونیک طی آینده نزدیک در بخش چاه دادخدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.