استاندار گلستان:

صدور پروانه ساخت واحد‌های مسکونی شتاب گیرد

استاندار گلستان گفت: صدور پروانه‌های ساخت واحد مسکونی و تعیین پیمانکار برای ساخت و ساز جاده‌ای شتاب گیرد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس امروز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان آق قلا گفت: صدور پروانه‌های ساخت واحد‌های مسکونی و تعیین پیمانکار برای آسفالت معابر و احداث واحد‌های مسکونی و صنعتی باید با جدیت اقدام شود.

وی با انتقاد از عدم صدور پروانه‌های ساختمانی با کمک شهرداری آق قلا، گفت: کمبود نیروی انسانی علت تأخیر در صدور پروانه ساختمانی اعلام شد و بر همین اساس ۱۰ نفر از شهرداری گرگان به عنوان نیروی کمکی به این شهرداری اعزام شوند تا ظرف مدت یک هفته، در چارچوب مقررات پروانه‌ها صادر شود.

حق شناس گقت: برای آسفالت و یا روکش همه راه‌ها و معابر این شهر و ترمیم راه‌ها نیز حداکثر ظرف هفته آینده، با ترک تشریفات قانونی پیمانکار تعیین شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی موظفند زمین‌های بلااستفاده خود را تا دوبرابر میزان زمین فعلی در بهترین نقطه شهر، در اختیار مالکانی که خانه‌های زیر صد متر داشته و به هر دلیلی نیاز با جایجایی دارند، قرار دهند تا مشوقی برای جابجایی آن‌ها باشد.

استاندار گلستان با اشاره به ضرورت لایروبی رودخانه، سد‌ها اشاره کرد و گفت: لایروبی انجام خواهد شد، اما زمان بر است و در حال حاضر احداث واحد‌های مسکونی در اولویت قرار دارد و باید تا پایان سال، به اتمام برسد.

انتهای پیام /گ
 
 

صحبت های استاندار در خصوص خدمات رسانی به سیل زدگان

برچسب ها: استانداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.