مجاهدت‌های پلیس، ایران را به جزیره امن خاورمیانه تبدیل کرده است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: رشادت‌های کارکنان خدوم پلیس در کنار سایر نیرو‌های مسلح باعث شده تا ایران اسلامی امروز به جزیره امن خاورمیانه تبدیل شود.

مجاهدت‌های پلیس، ایران را به جزیره امن خاورمیانه تبدیل کرده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ماموستا ملا "محمد محمدی" در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، انتصاب وی را به این سمت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در زمان مدیریت وی بر پلیس کرمانشاه روند ارتقاء امنیت تداوم یابد.

وی با بیان اینکه ۲۱ سال است در کسوت امام جمعه اهل سنت به مردم کرمانشاه خدمت می‌کند، افزود: در این مدت از نزدیک شاهد تلاش‌های مخلصانه و مجاهدانه ماموران پلیس در راستای امنیت بخشی بوده است.

ماموستا محمدی تاکید کرد: در سایه این مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی خوشبختانه امروز امنیتی پایدار در همه استان وجود دارد که البته با توجه به تلاش‌های مستمر مجرمان برای انجام کار‌های بزهکارانه از فرمانده انتظامی جدید انتظار می‌رود با جدیت به مقابله با ناامنی‌ها بپردازد تا امنیت موجود حفظ شده و حتی ارتقاء یابد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه پلیس یکی از مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور است، گفت: در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری شامگاه ۲۱ آبان سال ۹۶ همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های ماموران پلیس در جریان امدادرسانی به افراد زلزله زده بودند.

وی بیان  کرد: حضور دلگرم کننده نیرو‌های پلیس در مناطق زلزله زده امنیت خوبی را در آن مناطق ایجاد کرده و اکثر افراد مصیبت زده رضایتمندی کاملی از اقدامات پلیس داشتند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب پیروان اهل سنت در کنار برادران و خواهران شیعی خود برای موفقیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و همواره مانند سدی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

ماموستا محمدی در پایان گفت: امروز هیچ فرقی میان شیعه و سنی نیست و همه ما متحد و متفق القول در کنار هم برای سربلندی انقلاب و نظام تلاش و خود را مکلف به تبعیت و پیروی از فرامین رهبری می‌دانیم.

انتهای  پیام/ز


پلیس یکی از مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار