تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی اقامت در هتل‌های همدان ویژه زائران اربعین

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان گفت: هتل‌های همدان برای اقامت زائران اربعین حسینی تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی در نظر گرفته‌اند.

تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی اقامت در هتل‌های همدان ویژه زائران اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان گفت:امسال استان همدان مرکز استقرارمردم هفت استان کشور برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین قرار گرفته است و با توجه بهحضور پرشور مردم احتمال اسکان مسافران برایاستراحت و یا تامین اتوبوس برای رفتن به کربلاو بازگشت از آن بیشتر شده است.

او افزود: برای حمایت از زائران با مجموعه هتلداران استان گفتگو کردیم و با توافق آنها به زائران قبل از اربعین و تا پنج روز بعد از مراسم اربعین تخفیف هتل های استان داده می شود.

خاکسار از ارائه تخفیف برای زائران در مسیر بازگشت از عتبات عالیات از اماکن گردشگری همدان خبر داد و گفت: تسهیلات و تخفیف‌هایی نیز در مراکز اقامتی و خدمات گردشگری استان در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از زائران اربعین همکاری لازم را دارند افزود: همه مردم و مسئولان استان یکصدا زیر بیرق امام حسین (ع) با برنامه‌ریزی مثال‌زدنی آماده استقبال و میزبانی از مسافران و میهمانان معنوی هستند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان بیان کرد: فعالان گردشگری استان، مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری همدان نیز مهیای میزبانی از زائران اربعین حسینی هستند و در این راستا همه واحد‌های اقامتی، پذیرایی و گردشگری ضمن رفع نواقص و کمبود‌های واحد‌های تحت مدیریت، نهایت تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت خدمات دارند.

او با بیان اینکه معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با صدور بخشنامه‌هایی تاکید بر میزبانی صحیح از زائران ورودی از غرب کشور در همدان دارد افزود: بر این اساس کارشناسان گردشگری چندین مرحله بازدید از تمام مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی، تفریحی، مراکز خدماتی واقع در جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح شهرها، جاده‌ها، میادین و پارک‌ها داشتند و بر رفع نواقص تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/ا

هتل های همدان میزبان زائران اربعین غرب کشور 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.