امام جمعه سمنان:

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا ضربه محکمی به این کشور بود

آیت الله شاهچراغی گفت : سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضربه محکمی به آمریکا و دولت ترامپ بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه هفته آخر خردادماه 98 سمنان گفت : ایران در مقابل تجاوز دشمن به مرزهای کشور جدی است و به هیچ عنوان اجازه اقدام های خرابکارانه به استکبارجهانی داده نمی شود.
وی بابیان اینکه حرکت اخیر سپاه مردم را خوشحال و باعث اقتدار کشور شد افزود : پهپاد آمریکایی بسیار قیمتی، مدرن و برای آمریکایی‌ها قابل اعتماد بود و برای آن هزینه‌های بسیاری کرده بودند اما نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را سرنگون کردند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه ایران اسلامی به هر تجاوزی پاسخ دندان شکن می دهد تصریح کرد : سرنگونی پهپاد آمریکایی برای دنیا و دولت آمریکا پیام روشنی داشت و آن هم اینکه اگر به کشور ما تعدی ‌کنند، نیروهای مسلح و مردم در دفاع از ایران سریع و جدی اقدام خواهند کرد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضائیه با بیان اینکه از زمان ریاست آیت‌الله رئیسی تحولی در دستگاه قضایی کشورمان ایجاد شده است گفت : آیت‌الله رئیسی در کارش بسیار جدی است؛ اگر مدیری جدی باشد مردم هم امیدوار می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : مجازات صدها مفسد اقتصادی و برکناری ۶۰ قاضی که عملکرد ضعیف داشتند اقدام بسیار ارزشمندی است که درنهایت باعث افزایش خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی مردم در جامعه می‌شود.
انتهای پیام / ر

ایران در مقابل تجاوز دشمن به مرزهای کشور جدی است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار