پزشکی که جانبازان وطنش را فراموش نکرد/ روایت زندگی پروفسور محسن مهاجر جراح مغز و اعصاب + فیلم

بدون تعارف این هفته به سراغ پزشکی رفته که علی رغم تمام فرصت های شغلی در کشور های مطرح اروپایی در ایران مشغول خدمت رسانی و درمان جانبازان اعصاب روان است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بدون تعارف این هفته به سراغ پروفسور محسن مهاجر جراح مغز و اعصاب رفته و سختی های زندگی این پزشک متخصص را به تصویر کشیده است.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: بدون تعارف با خالق نقش های ماندگار سینما و تلویزیون + فیلم


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه آسیب دیده
۲۰:۵۵ ۰۳ تير ۱۳۹۸
این دکتر بخاطر روش جراحی اشتباه باعث رنجش بیش از اندازه ایشون شده و الان به مدت ۵ سال همه خانواده نگران حال ایشون هستند و الانم به هر پزشکی مراجعه میکنه میگن به علت تخریب نخاع ممکنه فلج بشی و ریسک عملش بسیار بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۸
سلام،پرفسور تو یک ایرانی واقعی هستی ، وطن پرست ، مرد واقعی باشرافت،انسان دوست ،قدرشناس زبانم الکنه جانبازان وطن به تو افتخار وتو درقلب مایی سربلند وعمرت پایدار تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
خانم ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ تير ۱۳۹۸
وطن پرستی کار درستی نیست انسان باید حق پرست باشد و وطن دوست ایشون هم به نظرم بیشتر نوع دوست هستند
Iran (Islamic Republic of)
افسانه قربان نژاد
۲۲:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
با سلام.خدمت گروه زحمتکش و حرفه ای خبر ۲۰:۳۰
من امشب با دیدن برنامه ۱۲۷ بی تعارفتون خیلی خوشحال و البته تحت تاثیر زندگینامه پروفسور مهاجر قرار گرفتم.ایشون پزشک بنده بودند و تمامی حرفاشون رو من به شخصه در رفتارشون دیدم.ایشون پزشک ماهر ,خوش برخورد,مسئولیت پذیر و بسیار دلسوز هستند نسبت به بیمارانشون.تعهد کاری آقای دکتر ستودنیست و من تا زمانیکه ایشون رو درخاطر داشته باشم براشون آرزوی سلامتی و عمری طولانی خواهم داشت و دست ایشون رو به نشان احترام میبوسم.
با تشکر
آخرین اخبار