حضور پلیس در برابر خانه بوریس جانسون در پی شنیده شدن صدای مجادله

وزیر خارجه سابق انگلیس که نامش برای ریاست حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیری مطرح است با حضور پلیس در برابر خانه‌اش با یک چالش اجتماعی روبرو شد.

­حضور پلیس در برابر خانه بوریس جانسون در پی شنیده شدن صدای مجادلهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر، بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس که نامش برای ریاست حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس مطرح است با حضور پلیس در برابر خانه اش با یک چالش اجتماعی روبرو شده است.

چند ساعت پس از آنکه نام جانسون در فهرست نهایی رای گیری برای جانشینی ترزا می‌ قرار گرفت، یکی از همسایگان وی در ساعات اولیه جمعه طی تماس با پلیس اعلام کرد از خانه جانسون صدای بلند مجادله به گوش می‌رسد. ماموران پلیس نیز به محل سکونت جانسون در جنوب لندن مراجعه کردند، اما نشانه‌ای از تخلف مشاهده نکردند و کسی نیز بازداشت نشد.

همسایه جانسون که خود را با نام کوچک «فاطمه» معرفی کرد گفت پس از نیمه شب صدای فریاد کشیدن زنی را شنید.

وی گفت: «نمی توانستم تشخیص بدهم که آن زن چه می‌گفت. سپس صدای پرتاب شدن بشقاب، لیوان و چیز‌های دیگر را شنیدم. من تلویزیون تماشا می‌کردم، اما با شنیدن صدا که از آن طرف دیوار می‌آمد نگران شدم و صدای تلویزیون را قطع کردم. این سر و صدا‌ها نزدیک به ۱۰ دقیقه ادامه داشت. سپس ابتدا یک خودرو سواری پلیس و بعد یک ون پلیس در محل حاضر شدند».

این همسایه همچنین گفت صدای جیغ زنی را شنید که بنا به ادعای وی می‌گفت: «مرا رها کن و از خانه من خارج شو».

او بخشی از صدا‌ها را ضبط کرده است و در این فایل صدای مردی شنیده می‌شود که می‌گوید «به لپ تاپ من دست نزن». در قسمت دیگری از این فایل که در اختیار روزنامه گاردین قرار گرفته است، صدای زنی به گوش می‌رسد که از ریختن نوشیدنی روی مبل عصبانی است و می‌گوید: «تو به همه چیز بی توجهی, چون لوس هستی. تو هیچ توجهی به هدر رفتن پول و چیز‌های دیگر نداری».

این همسایه به خبرنگار روزنامه گفت: «صدای وحشتناکی که به شکستن بشقاب شبیه بود به گوش رسید. پس از آن صدای دو جیغ بسیار بلند شنیده شد و آن زن بار‌ها با فریاد می‌گفت از اینجا بیرون برو. زن می‌گفت از خانه برو و مرد می‌گفت نمی‌روم. پس از صدای جیغ همه جا ساکت شد. همسرم که نیمه خواب بود صدای بلندی شنید و خانه لرزید».

پلیس اعلام کرد ماموران با تماس یکی از همسایگان که در مورد شرایط یک زن ابراز نگرانی می‌کرد در محل حاضر شدند، اما پس از آنکه دیدند همه در سلامت هستند، دلیلی برای اقدام بیشتر ندیده و محل را ترک کردند.

جانسون ۵۵ ساله سال گذشته از مارینا ویلر همسرش جدا شد و رابطه خود را با کری سایموندز ۳۱ ساله و رئیس سابق بخش رسانه‌ای حزب محافظه کار آغاز کرد. گفته می‌شود سایموندز با توصیه به جانسون برای کاهش وزن و تغییر مدل مو باعث بهبود وجهه او پیش از انتخابات رهبری حزب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۸
مردی اگه زنا رو درک نکنه اعصابش خورد میشه
آخرین اخبار