غیاثی: تیم فوتسال زیر ۲۰ سال‌های ایران در حد قهرمانی نبود/ شرایط لیگ نسبت به گذشته بهتر می‌شود

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: بازیکنان تیم ملی زیر ۲۰ کشورمان از لحاظ فنی خوب هستند، اما در حد قهرمانی نبودند.

غیاثی: تیم زیر 20 سال های ایران در حد قهرمانی بسته نشده بود/ امسال شرایط لیگ نسبه به فصل گذشته بهتر خواهد بود

مهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بازیکنان تیم ملی از لحاظ فنی در شرایط خوبی هستند، اما از نظر روحی روانی تیم کمی به مشکل خورده است. همان طور که در بازی با لبنان شاهد بودیم بازیکنان تیم ملی ایران به سختی توانستند در وقت‌های اضافی حریف را شکست دهند.

تیم ملی ایران از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد

غیاثی گفت: تیم ما پتانسیل سوم شدن در این رقابت‌ها را دارد. تیم ملی زیر ۲۰ سال از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد، اما اگر این تیم قرار است که جایگزین تیم ملی بزرگسالان شود نیاز به یک کادر مدیریتی قوی دارد.

وی ادامه داد: ما در روند آماده سازی تیم ملی نبودیم و نمی‌دانیم که کادر فنی چه چیزی از بازیکنان خواسته است. ما باید از تیم زیر ۲۰ سال‌ها بیشتر حمایت کنیم، زیرا این‌ها پشتوانه تیم ملی بزرگسالان ما در آینده هستند.

فوتسال افغانستان نشأت گرفته از ایران است

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم درباره بازی فینال که قرار است بین ژاپن و افغانستان برگزار گردد و این که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است بیان داشت: به نظر من ژاپن قهرمان می‌شود، زیرا در این مسابقات تیم بسیار قوی و قدرتمندی بوده است. افغانستان هم از تیم‌های بسیار خوب این دوره از رقابت‌ها است. بیشتر بازیکنان تیم ملی افغانستان در ایران و در شهر مشهد بازی می‌کنند. فوتسال افغانستان نشأت گرفته از فوتسال ایران است. درست است که افغانستان در فینال مسابقات حضور دارد، اما از لحاظ پشتیبانی و حمایت مشکلات زیادی دارد.

از تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران باید بیشتر حمایت شود

غیاثی درباره تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران تاکید کرد: تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران نیاز به حمایت و کادر مدیریتی قوی دارد. آن چیزی که ما در این رقابت‌ها از تیم ملی زیر ۲۰ سال‌ها دیددیم نشان می‌دهد که این تیم در مقایسه با تیم بزرگسالان باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم درباره برگزاری مسابقه پلی آف در زمین بی طرف که قرار است امسال در لیگ برتر اجرا شود گفت: برنامه سال گذشته بهتر بود. یعنی تیمی که در جدول بالاتر قرار می‌گرفت، به عنوان میزبان انتخاب می‌شد. پلی آف امسال قرار است با قرعه کشی در زمین بی طرف برگزار شود و ما نیز تابع قانون هستیم.

غیاثی درباره روند آماده سازی تیم محمد سیما قم تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر و همچنین بازی‌های تدارکاتی این تیم گفت: روز گذشته با تیم سن ایچ ساوه بازی داشتیم. خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. فارغ از نتیجه‌ای که به دست آمد بازی از لحاظ فنی خیلی خوب بود و ما در تلاش هستیم تا تیم را به شرایط آرمانی برسانیم و قرار است که ۲ بازی تدارکاتی دیگری نیز داشته باشیم که یک بازی تدارکاتی با یک تیم دسته اولی برگزار می‌کنیم. همچنین قرار است طی برنامه ریزی انجام شده که از قبل داشتیم، روز جمعه یک بازی تدارکاتی با تیم هایپر شهر اصفهان در قم نیز برگزار کنیم.

سرمربی تیم محمد سیما قم گفت: به نظر من امسال لیگ برتر نسبت به فصل گذشته بهتر و با کیفیت‌تر خواهد بود، زیرا بسیاری از تیم‌ها از الان اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کرده اند و بسیاری از تیم‌ها توانسته اند که بازیکنان مورد نظر خود را نیز جذب کنند.


بیشتر بخوانید

ماجرای پرتاب دست نوشته مشکوک درون دروازه حریف+ عکس

تماشاگران تیم گیتی‌پسند تا اطلاع ثانوی محروم شدند

قلی زاده: لیگ فوتسال در کشور ما لیگ پولدارهاست/ قطعا وضعیت تیم ما از فصل گذشته بدتر نخواهد بود


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.