گل‌محمدی: حمیداوی و باشگاه پدیده با انتقالم به پرسپولیس مخالفت کردند/ وقتی به تمرین آمدم یعنی همه چیز تمام است

یحیی گل‌محمدی پس از پایان اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پدیده شهر خودرو، به حواشی روز‌های اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو، در حاشیه اولین تمرین این تیم برای آماده‌سازی جهت حضور در لیگ برتر نوزدهم، اظهار کرد: در این مدت هیچ حاشیه‌ای نبوده. خیلی خوشحالم که در خدمت تیم پدیده شهر خودرو هستم و باعث افتخار است که در این شهر حضور دارم.

گل‌محمدی: حمیداوی و باشگاه پدیده با انتقالم به پرسپولیس مخالفت کردند/ وقتی به تمرین آمدم یعنی همه چیز تمام است

حمیداوی با انتقالم به پرسپولیس مخالفت کرد

گل‌محمدی درباره پیشنهادی که برای مربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس تهران داشته است، تصریح کرد: درخواستی از جانب باشگاه پرسپولیس مطرح شد و در پی آن بین ۲ باشگاه ارتباطی برقرار شد و صحبت‌هایی نیز انجام شد، اما در انتها باید حمیداوی و باشگاه پدیده تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کردند که به هر ترتیب موافقت نکردند و از امروز در خدمت پدیده خواهم بود.

وقتی به تمرین آمدم یعنی همه چیز تمام است

او درمورد نگرانی هواداران تیم فوتبال پدیده شهر خودرو از وضعیت نهایی خود برای فصل آینده، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز تمام نشده بود که الآن در تمرین حضور نداشتم. از امروز کارمان را باقدرت شروع می‌کنیم تا فصلی بهتر از سال گذشته داشته باشیم.

گل‌محمدی: حمیداوی و باشگاه پدیده با انتقالم به پرسپولیس مخالفت کردند/ وقتی به تمرین آمدم یعنی همه چیز تمام است

نقل و انتقالات هنوز تمام نشده

گل‌محمدی در خصوص یارگیری تیم پدیده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیای سال آینده، تاکید کرد: ۳ بازیکن را تا به حال جذب کردیم و از طرفی ۳ بازیکن نیز از تیم مان جدا شدند. نقل و انتقالات هنوز تمام نشده و در روز‌های آتی ۲، ۳ بازیکن دیگر نیز به تیم اضافه می‌کنیم.

مثل‌ِ همان بازیکنانی که از پدیده جدا شدند، می‌سازیم

سرمربی تیم پدیده درخصوص جدا شدن چند بازیکن کلیدی این تیم در لیگ هجدهم مثل محمد قاسمی نژاد، گفت: بازیکنان خوبی از ما جدا شدند که خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند. حالا سعی می‌کنیم تا جوانانِ خوبی، مثل ریگی  که از ما جدا شده، بسازیم. فضای خوبی برای پیشرفت وجود دارد.


بیشتر بخوانید: 

اولین واکنش گل‌محمدی به حضور در پرسپولیس

حمیداوی: گل محمدی نمی‌خواهد مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد/ پدیده آسیایی است و وزارت ورزش از ما درخواست غیرمنطقی نمی‌کند

ماجرای قرارداد رحمتی با پدیده شهر خودرو


انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی درباره پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار