توانایی شگفت‌انگیز باتری در گوشی پرچمدار Galaxy A90

تعدادی از کارشناسان فناوری معتقدند گوشی گلکسی A90 سامسونگ احتمالا بخشی از نسل بعدی گوشی‌های خانواده سامسونگ با نام سری R است که باتری بسیار قدرتمندی نیز دارد.

احتمال حضور Galaxy A90 سامسونگ در سری Rبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرچمدار جدید سری A سامسونگ با نام گلکسی اِی ۹۰-Galaxy A90 از داستان عجیب و غریب برخوردار است. جدید‌ترین گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این گوشی احتمالا عضو جدید از تلفن‌های همراه سری R سامسونگ در آینده‌ای نزدیک باشد.


بیشتر بخوانید: گوشی Galaxy Note 10 با دو فناوری جدید معرفی می‌شود


تا پیش از عرضه گوشی Galaxy A80 شایعات پیرامون تلفن همراه Galaxy A90 مشخصات این گوشی وجود داشت. پس از عرضه گلکسی اِی ۸۰ نیز گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچمدار بعدی سری A تمام نشد و عده‌ای آن را عضوی از خانواده جدید سامسونگ با نام سری R می‌دانند. البته احتمال تحقق این شایعه بسیار کم است و شرکت کره‌ای سامسونگ گوشی جدید خود با نام Galaxy A90 در هفته‌های آتی معرفی می‌کند. دیگر مشخصه که احتمالا این گوشی و شاید نسل بعدی گوشی‌های سامسونگ با آن معرفی می‌شود، باتری فست شارژ ۴۵ واتی است.

توانایی شگفت‌انگیز باتری در گوشی پرچمدار Galaxy A90

سامسونگ بدون اعلام خبری دقیق به دنبال ساخت گوشی‌های هوشمند سری R این شرکت ایت و با اینکه بسیاری گلکسی اِی ۹۰ را اولین عضو این سری جدید می‌دانستند، ولی سامسونگ تا کنون دوبار این موضوع را رد کرد است. شاید آنچه در این زمان بیش از هرچیز برای کاربران گوشی‌های هوشمند در کشور‌های مختلف جهان جالب باشد توجه ویژه دست اندرکاران سامسونگ به مجهز شدن نسل بعدی گوشی‌های این شرکت به باتری‌هایی با توانایی شارژ بسیار سریعتر از باتری‌های کنون است.


کاهش چشمگیر زمان شارژ باتری در گوشی جدید سری A سامسونگ


طبق اطلاعات افشاء شده از درون شرکت سامسونگ گوشی Galaxy A90 و عضو جدید از گوشی‌های سری R هردو به دوربین سه گانه با کیفیت بسیار بالا مجهز هستند و حداقل یکی از آن‌ها از فناوری اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر نشده است.

احتمال حضور Galaxy A90 سامسونگ در سری R

دیگر موضوعی که موجب اشتیاق بیشتر طرفداران سامسونگ برای عرضه گوشی Galaxy A90 شده است احتمال عرضه این گوشی با باتری فست شارژ ۴۵ واتی است. این باتنری حداقل دو برابر سریع‌تر از باتری‌های کنونی تلفن‌های همراه سامسونگ شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

پرچمدار جدید سری A سامسونگ مجهز به توانایی شگفت انگیز در شارژ باتری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار