برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی در مازندران

نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نام پارسی پوش ۴ تا ۹ تیر ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم شهر برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سمیه طوسی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در نشست خبری که امروز در سالن اد اره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: این نمایشگاه در ۴۰ غرفه و با هدف ترویج عفاف و حجاب در جامعه با توجه به نیاز خانواده‌های متدین و بانوان علاقمند به پوشش زیبا و اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پوشش اسلامی باید زیبا باشد افزود:در این نمایشگاه غرفه دوخت چادر و لباس مجلسی با قیمت مناسب و غرفه تعویض چادر کهنه با مبلغی ناچیز، غرفه روانشناسی، تست سلامت، آتلیه عکس، کارگاه آموزش طراحی، دوخت، جواهر دوزی و چاپ نیز، اختصاص داده شد و در پایان به شرکت کنندگان گواهی فنی حرفه‌ای اهدا می‌شود.

طوسی گفت:برگزاری تلاوت قرآن مجید با حضور قاریان برتر زیر ۱۲ سال کشور با حضور صدا و سیمای مازندران، کافه گپ در باره مسایل روز جامعه و پاسخگویی به شبهات بازدید کنندگان، ایجاد فضای بازی و نشاط و مسالقات نقاشی ویژه کودکان و برگزاری جنگ شادی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

علاقمندان می‌توانند از ۴ تا ۹ تیر ماه همه روزه حتی روز تعطیل از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به نشای قائم شهر پل تلار مکان نمایشگاه بین المللی از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/س
 

برپایی نمایشگاه مد لباس اسلامی در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار