با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه یک انجام شد؛

افتتاح پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب

پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، با هدف کاهش ترافیک و روان سازی تردد وسایل نقلیه در این محدوده، افتتاح شد.

افتتاح پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوببه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پروژه اتصال کندروی شمالی بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، امروز با حضور صفا صبری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه یک افتتاح شد.

صفا صبری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم اظهار کرد: با افتتاح این پروژه، امکان ورود از مسیر کندرو شرق به غرب بزرگراه ارتش به بزرگراه امام علی (ع) جنوب فراهم شد.

وی بیان کرد: این پروژه حدود ۲۵۰ هزار متر و با هزینه ۱۵ میلیار ریالی به بهره برداری رسید.

صبری درباره حل گره‌های ترافیکی در سطح شهر تهران گفت: هر سال پروژه‌های عمرانی بسیاری با هدف رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر تهران اجرایی می‌شود و ۴ پروژه اصلی در حوزه فنی و عمرانی داریم که قرار است در سال ۹۸ به بهره برداری برسند.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران تصریح کرد: بزرگترین پروژه‌ها مربوط به زیرگذر کوه نصر، استاد معین در خیابان آزادی، فاز یک شهید بروجردی و فاز دو پروژه شهید رستگار است.

وی ادامه داد: پروژه عمرانی پل نصر ۳ بخش دارد و قرار است که بخشی از این پروژه در شهریور ماه، بخشی هم که مربوط به زیرگذر است تا پایان سال و بخش مربوط به روگذر که برای عابر پیاده است تا اوایل سال ۹۹ بازسازی شود و به بهره برداری می‌رسد.

همچنین در ادامه این مراسم سید حمید موسوی شهردار منطقه شهرداری تهران اظهار کرد: بزرگترین پروژه عمرانی اتصال بزرگراه چمران به خیابان رشیدالدین فضل الله است که در جهت کاهش ترافیک منطقه ولنجک و پارک وی عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال مذاکره با نمایشگاه بین المللی هستیم و برای بخش آخر که مربوط به اتصال خیابان رشیدالدین فضل الله به بزرگراه چمران است تا بتوانیم در ماه جدید پروژه را افتتاح کنیم.

شهردار منطقه یک شهرداری تهران درباره جمع آوری پل مرکز خرید پالادیوم گفت: پل پالادیوم بر اساس یک توافقی ایجاد شده است و آن را تا پایان مدت قرارداد محترم و اجرایی می‌دانیم، لذا تا یک سال و نیم دیگر اعتبار دارد.

موسوی افزود: بعد از اتمام اعتبار قرارداد مجدد تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار