تسهیل مشارکت امدادگران در مدیریت شعب یکی از برنامه‌های راهبردی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: باشگاه امدادگران می‌تواند مرکز ثقل فعالیت‌های هلال احمر باشد و مسئولین ستاد و شعب باید فرآیند تحقق این شرایط را تسهیل نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در نشست با مسئولین امداد و نجات و دبیران باشگاه امدادگران گفت:برنامه راهبردی ما تسهیل مشارکت موثر امدادگران در مدیریت شعب و فرآیند نظارت بر کیفیت ارائه خدمات است.

وی با تاکید بر نقش تعیین کننده امدادگران در توان عملیاتی هلال احمراستان افزود:به اعتقاد من هرچقدر می‌توانیم باید زمینه مشارکت و حضور امدادگران را در تمامی فرآیند‌های سازمانی تسهیل کنیم.

اکبری گفت: تا کنون بیش از ۳ هزار  امدادگر در استان آموزش‌های تخصصی را فرا گرفتند و سازماندهی شدند از این رو باید زمینه بکارگیری و مشارکت همه آنان را درعملیات‌های امدادی را فراهم نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه باشکاه امدادگران باید محورفعالیت‌های هلال احمرباشد افزود: انتظار مهم ما از امدادگران مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی است.

وی گفت: مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی مهمترین مسئله‌ای است که باید در چهارچوب فعالیت‌های داوطلبی و امدادگری و در قالب باشگاه امدادگران تقویت شود.
انتهای پیام/س
 

نقش تعیین کننده امدادگران در توان عملیاتی هلال احمراستان

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار