نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۰ درصد بودجه خسارات ناشی از سیل استان توسط استانداری به شهرستان بردسکن اختصاص یافت.

اختصاص ۵۰ درصد بودجه خسارات ناشی از سیل استان به شهرستان بردسکن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر بهروز بنیادی نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه تبعیض آمیز برخی از مسئولان مردم را نگران و ناامید کرده است. گفت: بیشترین خسارت سیل امسال در سطح استان خراسان رضوی از بردسکن گزارش شده و سپس شهرستان‌های خلیل آباد و کلات، اما متاسفانه مسئولین اکثر بازدید هایشان از شهرستان کلات بوده است و کمتر به شهرستان‌های دور‌تر از مرکز استان توجه کرده اند.

وی با اشاره به جذب ۵۰ درصد بودجه خسارات ناشی از سیل توسط استانداری برای شهرستان بردسکن خبر دادو افزود: انتظار است استانداری، ترمیم راه‌های مواصلاتی شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵ شهرستان خراسان رضوی از جمله بردسکن طی ده سال آینده در معرض بدترین ریز گرد‌ها خواهند بود و اگر اقدامی به موقع انجام نشود علی رغم احداث بهترین منازل مسکونی و و جود سایر امکانات در روستا‌ها، مجدد شاهد مهاجرت بی رویه روستاییان به شهر‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام//ح. ص

نگرانی مردم از نگاه تبعیض آمیز برخی از مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.