خورشیدی فر: کیانوش رستمی بی نظم است/سهراب مرادی با پشتکارش به مسابقات جهانی می‌رسد

مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رستمی به خاطر اینکه تنها تمرین می‌کند و در اردوی تیم ملی حضور ندارد به نظرم ورزشکار منظمی نیست.  

خورشیدی فر: کیانوش رستمی بی نظم است/سهراب مرادی با پشتکارش به مسابقات جهانی می رسدعلی اکبر خورشیدی فر مربی تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردوی این تیم قبل از اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ تایلند اظهار کرد: اردویمان جهت مسابقات جهانی تایلند به طور منظم و مرتب  از ۱۵ خرداد ماه آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.  

خورشیدی فر درباره اینکه چرا کیانوش رستمی در اردو‌ها شرکت نمی‌کند و به تنهایی تمرین می‌کند، گفت:  طبق مصوبه شورای فنی و موافقت رئیس فدراسیون وزنه برداری و درخواست کیانوش رستمی قرار شد که این ورزشکار به تنهایی تمرین کند. مشکلی در این باره نداریم و به این صورت راحت‌تر هستیم و بدون حاشیه تمرینات خود را انجام می‌دهیم.  

برای رشد و پیشرفت رستمی تصمیم گرفتند تنهایی تمرین کند 

مربی تیم ملی وزنه برداری درباره اینکه اقدام کیانوش رستمی درست است، بیان کرد: به هر حال استثنا‌هایی وجود دارد و برخی از ارگان‌های بالاتر از فدراسیون وزنه برداری با بررسی‌هایی که انجام دادند تصمیم گرفتند برای رشد رستمی بهتر است این بازیکن  آزاد باشد و به تنهایی تمرین کند. حساسیتی در این باره نداریم و امیدواریم این ورزشکار بتواند خودش را به مسابقات جهانی برساند. همچنین برخی از ورزشکاران از جمله سهراب مرادی بسیار منظم تمرین می‌کند و تابع مقررات است. به هر حال رستمی به خاطر اینکه تنها تمرین می‌کند و در اردوی تیم ملی حضور ندارد به نظرم ورزشکار منظمی نیست.  

اگر رستمی شایسته حضور در تیم ملی باشد مشکلی برای اعزامش نداریم 

خورشیدی فر درباره اینکه کیانوش رستمی را به مسابقات جهانی می‌برند، بیان کرد: به هر حال اعضای شورای فنی و رئیس فدراسیون وزنه برداری در انتخاب وزنه برداران حق اظهار نظر دارند و اگر رکورد‌های رستمی متناسب بود و شایسته حضور در تیم ملی باشد ما مشکلی برای اعزام او به مسابقات جهانی نداریم.  

مربی تیم ملی درباره اینکه اگر سهراب مرادی به مسابقات جهانی نرسد از بین کیانوش رستمی و موسوی چه کسی جایگزین مرادی می‌شود، گفت: ما در این ۴ سال پیاپی که سهراب مرادی قهرمان آسیا و جهان شده است پشتوانه سازی خوبی انجام دادیم و تیم خوبی داریم. به هر حال دیگر آن زمان نیست که وزنه بردار نباشد و ما ماتم بگیریم. ما ثابت کردیم سال گذشته در  در ترکمنستان با ۸ وزنه بردار قهرمان جهان شدیم و خدای نکرده اگر کسی آسیب ببیند ما جایگزین داریم و مشکلی در این باره نداریم. علاوه بر این با پشتکاری که سهراب مرادی دارد به طور حتم او می‌تواند به مسابقات جهانی و  المپیک برسد.  

خورشیدی فر درباره غیبت داوودی و سلطانی در تمرینات وزنه برداری بیان کرد: این ۲ وزنه بردار به جمع اردونشینان اضافه شدند و تمرین می‌کنند. داوودی به علت امتحانات دانشگاه امروز در تمرین حضور نیافت و سلطانی هم به علت گرفتن برگه نظام وظیفه به وزارت ورزش و جوانان رفته است.  


بیشتر بخوانید: 

واکنش خسروی به دخالت یکی از معاونان وزیر ورزش در انتخابات وزنه برداری

نوروزی: مصدومیت مرادی فقط از ناحیه کتف بوده است/ او به زودی می‌تواند به تمرینات برگردد

علت مصدومیت مرادی چه بود؟


انتهای پیام/ 

اظهارات خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.