مجموعه شهربازی ظرف ۹ ماه ساماندهی، تکمیل و به بهره برداری می رسد

سرمایه گذار و بهره بردار مجموعه شهربازی فانفار «تاق بستان» کرمانشاه گفت : قرار است این مجموعه ظرف ۹ ماه ساماندهی، تکمیل و به بهره برداری برسد و اکنون کمتر از یکماه است که کار ساماندهی آن را آغاز کرده ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کریم غضنفری سرمایه گذار و بهره بردار مجموعه شهربازی گفت : قصد داریم علاوه بر ارتقا ایمنی شهربازی، یک شهربازی نو و مدرن با دستگاه‌های به روز در کرمانشاه احداث کنیم.

وی گفت : شاهد آن بودیم که حال شهربازی‌های پیر و فرسوده کرمانشاه خوب نیست و به خاطر استاندارد نبودن دستگاه ها، هرساله شاهد پلمب کردن آن‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: در ابتدا با مشکلاتی همچون وجود چندین دستگاه فرسوده در فانفار مواجه شدیم که اقدام به خارج کردن آن کردیم و از سوی دیگر بروکراسی اداری شهرداری، آغاز ساماندهی را به تاخیر انداخت به گونه‌ای که ۱۸ ماه این مقوله ما را در انتظار نگه داشت.

غضنفری ادامه داد: بیش از ۲۰ دستگاه بازی مدرن و مکانیکی فنی سبک و نیمه سنگین، مجموعه سرپوشیده، خدماتی و رفاهی در این پروژه تعریف شده که مساحتی بیش از ۲۵ هزار مترمربع را در بر می‌گیرد.

 بهره بردار ادامه داد: در صورت یاری رسانی همکاران و مهیابودن شرایط، مرحله اول این پروژه در تابستان جاری به بهره برداری می‌رسد تا کودکان در محیطی استاندارد از دستگاه‌ها استفاده کنند.

غضنفری اضافه کرد: در این مجموعه به صورت مستقیم ۶۰ نفر مشغول به کار می‌شوند و غیرمستقیم ۱۰۰ نیرو به اشتغالزایی می‌رسند.

غضنفری ادامه داد: کمبود و یا حتی نبود مجموعه بازی روباز استاندارد برای کودکان در کرمانشاه و از سوی دیگر اشتیاق کرمانشاهیان به داشتن یک مجموعه بازی و تفریحی، انگیزه ما را برای ساماندهی و احداث این پروژه دوچندان کرده است.

وی اضافه کرد: هنگامی که کار ساماندهی این پروژه آغاز شد اعتبار آن با دلار سه هزار و خورده‌ای به هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسید و اکنون با بالارفتن نرخ ارز به اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد و این ضرر از زمانبربودن بروکراسی اداری به ما رسید.

وی معتقد است: اگر کسی قصد سرمایه‌گذاری دارد باید یاری رسان او شویم تا شهربازی ایجاد شود؛ متاسفانه اینقدر در زمینه سرمایه‌گذاری بروکراسی تعیین شده که سرمایه‌گذار رغبت چندانی برای این کار در شهر ندارد.

این سرمایه گذار به حمایت استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر به همراه سرپرست سازمان سرمایه گذاری برای راه اندازی این مجموعه اشاره کرد.

شهربازی فانفار شهر کرمانشاه واقع در بوستان غربی طاقبستان به عنوان تنها شهربازی فعال شهر کرمانشاه در سال ۹۵ پلمب شد .

 

 

انتهای پیام/د

اشتغالزایی بیش از ۱۶۰ نفره در فانفار

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار