در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات ثبت نام در انتخابات شورایاری‌ها

نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها درباره جزئیات ثبت نام در انتخابات شورایاری‌ها توضیحاتی داد.

جزئیات ثبت نام در انتخابات شورایاری‌هاسید آرش حسینی میلانی نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  از آغار فرآیند ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها از عصر امروز سوم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها از امروز آغاز می‌شود و نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه shorayari.tehran.ir و بارگذاری مدارک مورد نیاز، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی درباره مدت زمان ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات شورایاری‌ها گفت: مدت ثبت‌نام تا یک هفته ادامه دارد و در صورت مشارکت گسترده شهروندان، احتمال تمدید زمان آن نیز وجود دارد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود


نائب رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها درباره روند بررسی صلاحیت‌های ثبت‌نام کنندگان انتخابات شورایاری‌ها تصریح کرد: بررسی صلاحیت‌ها پس از پایان ثبت‌نام‌ نامزدهای انتخابات توسط هیات‌های اجرایی آغاز شده و در صورت شکایت افراد از نتایج بررسی‌ها، شکایات ابتدا در هیات‌های نظارت در مناطق و در صورت نیاز در هیات‌ نظارت مرکزی بررسی می‌شوند.

حسینی میلانی از حضور معتمدان محلات در ترکیب هیات‌های نظارت مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت همکاری نهادهای مسئول فرآیند رأی‌گیری انتخابات شورایاری‌ها به احتمال زیاد برای اولین بار به صورت الکترونیکی خواهد بود.

انتهای پیام/

احتمال الکترونیکی بودن فرآیند رأی گیری انتخابات شورایاری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار