عمر کوتاه خونه به خونه در فوتبال ایران/ امتیاز تنها تیم مازندرانی لیگ یک واگذار شد

امتیاز باشگاه لیگ یکی خونه به خونه بابل به استان خراسان شمالی واگذار شد تا مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان هیچ نماینده‌ای نداشته باشد.

عمر کوتاه خونه به خونه در فوتبال ایران/ امتیاز تنها تیم مازندرانی لیگ یک واگذار شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کش و قوس های فراوان امتیاز تیم خونه به خونه بابل به فروش رسید تا استان مازندران در رقابت‌های فصل آینده لیگ آزادگان نماینده ای نداشته باشد. در حالی که چندی پیش رئیس هیئت فوتبال استان مازندران از واگذاری امتیاز خونه به خونه ابراز بی اطلاعی کرده بود، امروز رسما اعلام شد که امتیاز این تیم پر طرفدار لیگ یکی به یک شرکت از استان خراسان شمالی واگذار شده است.

بابلی ها در جدول فصل گذشته لیگ یک، همواره جایگاه متزلزلی داشتند اما با پیروزی برابر قشقایی شیراز توانستند از سقوطشان به دسته پایین تر جلوگیری کنند.

پیشتر در فصل ۹۷‌_۹۶ خونه به خونه با ایستادن در رده سوم به کارش پایان داد و از صعود به لیگ برتر باز ماند. پس از آن، مالک این باشگاه اعلام کرد که در لیگ یک تبانی‌هایی صورت گرفته که منجر به صعود نکردن این تیم شده است. حسن زاده تهدید کرد که خونه به خونه از رقابت‌های فصل ۹۸_۹۷ لیگ یک کناره گیری خواهد کرد و حتی تا آستانه واگذاری امتیاز این تیم هم پیش رفت، اما پس از کشمکش‌های فراوان، خونه به خونه در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

خونه به خونه در مدت سه فصل حضورش در لیگ یک همواره به عنوان گرانترین و یکی از پر طرفدارترین تیم‌های حاضر در این مسابقات شناخته می‌شد. این تیم در فصل ۹۷-۹۶ موفق شد به فینال جام حذفی برسد، اما همواره در صعود به لیگ برتر ناکام ماند تا مالک این باشگاه متقاعد به واگذاری امتیاز این تیم شود.


بیشتر بخوانید:

امتیاز تیم پرطرفدار لیگ یکی در آستانه انتقال

زنوزی با مشتریان ماشین سازی به توافق نرسید

میثاقیان: خونه به خونه پنجمین تیمی بود که مانع از سقوط آن شدم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ تير ۱۳۹۸
چه بد شد
آخرین اخبار