ارتقا خدمت رسانی به جانبازان و معلولان درفرودگاه مشهد

هوشمندسازی سیستم کنترل سرعت پله برقی‌های فرودگاه باهدف خدمت به جانبازان، معلولان و افراد کهنسال انجام می شود.

ارتقا خدمت رسانی به جانبازان و معلولان درفرودگاه مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، داوود پروین رئیس اداره‌ی تسهیلات و هماهنگی پرواز اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت :  هدف از هوشمندسازی سیستم کنترل سرعت پله برقی‌های فرودگاه مشهدخدمت به زائران بارگاه منور رضوی، جابجایی جانبازان، معلولان و افراد کهنسال بوده است.
 
وی  افزود : با تلاش و پیگیری اداره تسهیلات و هماهنگی پرواز، تعداد ۱۴ دستگاه واک وی و پله برقی که در فرودگاه مشهد نصب شده بودند با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال به شرایط هوشمند مجهز شدند.

رئیس اداره‌ی تسهیلات و هماهنگی پرواز اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: این اقدام با هدف خدمت به زائران بارگاه منور رضوی بویژه جانبازان با ویلچر، توان یابان بهزیستی و افراد معلول حرکتی انجام شد.

پروین گفت :  چند مورد توسط پیمانکار اجرا شده بود که با توجه به توانمندی، فراگیری دانش و تخصص این پروسه تعداد هفت دستگاه توسط پرسنل این اداره در مدت زمان سه ماه کاری اجرا و ۱۵۰ نفر ساعت کار انجام شده است.

وی افزود : اجرای این سیستم منجر به صرفه جویی ۴۰۰ میلیون ریالی در هزینه‌های اداره کل شد.

رئیس اداره تسهیلات و هماهنگی پرواز گفت : از مزایای این سیستم می‌توان به کاهش ۴۰ درصدی مصرف انرژی و کاهش استهلاک قطعات متحرک و در نتیجه افزایش طول عمر دستگاه‌ها می‌شود.

انتهای پیام// م.ه



هوشمندسازی سیستم کنترل سرعت پله برقی‌های فرودگاه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار