امنیت خوبی در استان کرمانشاه حاکم است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت، گفت: در سایه همین تلاش‌ها خوشبختانه امنیت خوبی هم اکنون در نقاط مختلف کرمانشاه حاکم است.

امنیت خوبی در استان کرمانشاه حاکم استبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،   سردار علیرضا مرزبانی با سفر به شهرستان ثلاث باباجانی ضمن دیدار و گفتگو با فرمانده انتظامی شهرستان از چند پاسگاه نیز بازدید و در جریان روند اجرای کار‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات پلیس برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف است که خوشبختانه این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.

سردار مرزبانی بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار به گونه‌ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

وی گفت: البته نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه‌های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه‌های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن‌ها انجام دهند.

سردار مرزبانی در ادامه از امنیت موجود در شهرستان مرزی ثلاث باباجانی ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش قابل توجه کارکنان انتظامی این منطقه مرزی مورد نگران کننده امنیتی وجود ندارد.

این مقام عالی رتبه انتظامی گفت: یکی از نگرانی‌های ما در مناطق مرزی بحث قاچاق است که خوشبختانه اقدامات کنترلی لازم برای کاهش و حل این مسئله در حال انجام است.

وی در پایان گفت: با انجام اقدامات کنترلی شاهد افزایش کشفیات قاچاق و دستگیری قاچاقچیان بوده ایم و بدون شک سیاست برخورد با این پدیده همچنان با جدیت در دستور کار پلیس استان کرمانشاه خواهد بود.

در جریان این سفر روسای پلیس آگاهی و پیشگیری و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز سردار مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان را همراهی کردند.

انتهای  پیام/ز

 

کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.