اردکانیان فردا به لرستان می‌رود

وزیر نیرو فردا چهارشنبه به‌منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق راهی استان لرستان خواهد شد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان وزیر نیرو فردا چهارشنبه به‌منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه صنعت آب و برق راهی استان لرستان خواهد شد.

وزیر نیرو در این سفر ۲ روزه، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز را آغاز و همزمان پروژه آبرسانی به ۳۷ روستا در سطح استان را به بهره‌برداری خواهد رساند.

وی همچنین تصفیه‌خانه آب شرب شهر ازنا را افتتاح کرده و پس از آن عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت بروجرد را آغاز خواهد کرد، همزمان نیز پروژه‌های توزیع برق استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

وزیر نیرو در ادامه، از سد آبسرده به‌صورت هوایی بازدید کرده و پس از آن شبکه جمع‌آوری تصفیه‌خانه فاضلاب و مخزن ۵ هزار متر مکعبی این شهر را به بهره‌برداری خواهد رساند.

اردکانیان در روز دوم سفر به استان لرستان، پروژه آبرسانی به کوهدشت را افتتاح و عملیات اجرایی پست ۲۳۰ کیلوولت این شهرستان را آغاز می‌کند.

وی همچنین پس از بازدید هوایی مسیر رودخانه کشکان و ایستگاه پمپاژ واشیان پلدختر، دستور آغاز عملیات اصلاح شبکه‌های برق آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده را صادر خواهد کرد.

آغاز عملیات اجرایی سد مخملکوه، بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی بدرآباد، افتتاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه ماسور و مجتمع روستایی غلامان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز دوم سفر به لرستان است.

اردکانیان همچنین با مدیران‌عامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران حراست صنعت آب و برق استان دیدار و گفت و‌گو خواهد کرد.

انتهای پیام/

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به ۹۶ روستای شهرستان الیگودرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار