همه‌چیز درباره نیمار؛ از درگیری در رئال تا توافق با بارسا

نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد که پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با زیدان، سرمربی تیم بر سر جذب نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن دچار اختلاف شده است.

همه چیز درباره نیمار؛ از درگیری در رئال تا توافق با بارسابه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه اینتر برای عقد قرارداد با دنی آلوز، دفاع راست تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ابراز تمایل کرده است. آلوز که پیش از رفتن به پاری‌سن‌ژرمن یک فصل با یوونتوس در سری A بازی کرد، اخیرا اعلام کرد که فصل آینده در پارک دوپرنس نخواهد بود و با پایان قراردادش با «پی‌اس‌جی» می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد ملحق شود. طبق ادعای «فرانس فوتبال»، آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر از مسئولان باشگاه خواسته که برای جذب آلوز اقدام کنند چراکه او همان بازیکنی است که برای پیاده‌سازی برنامه تاکتیکی‌اش در سیستم ۲-۵-۳ نیازش را برآورده می‌کند.

دانیل سبایوس، ممکن است فصل بعد در لیگ برتر انگلیس فعالیت کند. طبق نوشته نشریه «آس»، وی در کانون توجه تیم آرسنال قرار گرفته است. این در حالی است که مدیریت رئال نام این بازیکن را در فهرست فروش قرار نداده است. حتی واگذاری وی به صورت یار قرضی نیز مطرح نبوده، اما اگر در روز‌های آینده تیم مادریدی به این نتیجه برسد که وی را بفروشد، حدود ۵۰ میلیون یورو بابتش طلب خواهد کرد. در شرایط کنونی شنیده می‌شود باشگاه آ ث میلان ایتالیا نیز علاقه‌مند به این هافبک جوان و جویای‌نام است.


بیشتر بخوانید:مقصد بعدی نیمار از زبان خودش


نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد که پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با زیدان، سرمربی تیم بر سر جذب نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن دچار اختلاف شده است. پرس پافشاری می‌کند تا نیمار را به برنابئو بیاورد، ولی زیزو دلش با نیمار نیست و به دنبال جذب بازیکنان دیگر است. البته زیدان در شرایط کنونی می‌خواهد تکلیف گرت بیل، ستاره ولزی‌اش را مشخص کند، چون او در برنامه‌هایش جایی ندارد و می‌خواهد او را بفروشد. از سوی دیگر نشریه «اسپورت» می‌نویسد تمایل نیمار به بازگشت به نوکمپ آنقدر شدید است که او بدون کوچک‌ترین تردیدی همه شرایطی که توسط رئیس باشگاه بارسا، جوزپ ماریا بارتومئو در مقابلش قرار داده شده را پذیرفته است. براساس این گزارش نیمار با بارسلونا بر سر مبلغ قراردادش چانه‌زنی نکرده، چون می‌دانسته بارسا حداکثر مبلغی که می‌توانسته در این فصل نقل و انتقالات پرداخت کند به او پیشنهاد داده است.

نشریه «اسپورت» مدعی شد آرتورو ویدال از لیگ چین پیشنهاد هنگفتی دارد، اما به مدیر برنامه خود اعلام کرده تمایلی به ترک بارسلونا نداشته و قصد دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. ویدال می‌داند که از حمایت ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا برخوردار بوده و در برنامه‌های فصل بعد وی نقش مهمی خواهد داشت و به همین دلیل فعلا تصمیم دارد در بارسلونا باقی بماند. البته ویدال به جز لیگ چین، از تیم‌های اروپایی نیز پیشنهاد دارد، اما پیشنهاد آسیایی هنگفت‌تر بوده و مدیر برنامه ستاره شیلیایی نیز آن را با ویدال در میان گذاشته، اما وی خبر از ماندن در نوکمپ داده است.

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/

جدیدترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار