نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایرانشهر راه اندازی شد

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی ایرانشهر امروز همزمان با هفته قوه قضاییه به بهره برداری رسید.

نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایرانشهر راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ساسان محمدی صادق سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای راه اندازی این دفتر حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

وی ادامه داد: پذیرش شکایات، درخواست‌ها، اعتراض‌ها، لوایح و تمامی اقداماتی که به صورت ادارای در بدو ورود در دادگستری وجود دارد توسط این دفاتر انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان ایرانشهر پیش بینی شده است که از این دفاتر یک دفتر بزودی در بمپور راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در آینده‌ای نه چندان دور با راه اندازی دفاتر خدمات قضایی در زندان‌های سیستان و بلوچستان امکان ملاقات خانواده زندانیان و دادرسی الکترونیکی و غیر حضوری با استفاده از ویدئو کنفرانس و از طریق دفاتر خدمات اجرایی خواهد شد.

محمدی صادق خاطر نشان کرد: تحقق عدالت الکترونیکی از جمله اهداف اساسی قوه قضائیه در کشور است که به این منظور زیرساخت‌های لازم در این قوه فراهم شده و در حال توسعه است.

وی اظهار داشت: با توجه به گسترش فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر قوه قضائیه با استفاده از این فناوری‌ها خدمات جدیدی به مردم ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ع

راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار