از برگزیدگان پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان کردستان تجلیل شد

از برگزیدگان مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری تجلیل شد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و روسای ادارات در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و از برگزیدگان مرحله استانی این جشنواره و دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از ۲۲۵ دانش آموز برگزیده مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی از ۱۱ نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری در ۶ محور جشنواره شامل: محور زبان و ادبیات فارسی، علوم آزمایشگاهی، پژوهش، دست سازه، زبان انگلیسی و بازارچه کسب و کار دانش آموزی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از ۲۲ داور جشنواره، ۶ نفر ناظر تخصصی استانی و ۳۷ کارشناس و سرپرستان شهرستان‌ها و مناطق استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است؛ جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور ادبیات، علوم آزمایشگاهی، پژوهش، دست سازه، زبان انگلیسی و بازارچه کار آفرینی در بین دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می‌شود که در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ پنجمین دوره این جشنواره با مشارکت بیش از ۶۲ هزار دانش آموزان دوره متوسطه اول استان در سطح مدرسه و منطقه همراه بود.

شایان ذکر است؛ در سال گذشته ۱۲ دانش آموز استان به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کردند و در نهایت حاصل حضور آنان کسب ۴ رتبه اول، ۵ رتبه دوم و ۲ رتبه سوم بود.

انتهای پیام / م

تجلیل از ۱۱ نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری در کردستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.