حقوق کارگران خدمات شهری شهرداری گناوه پرداخت شود

امام جمعه گناوه گفت: مسئولان محلی و استانی باید هر چه سریع‌تر برای حل مشکل معوقات پرداخت نشده حقوق کارگران خدمات شهری شهرداری این بندر تلاش و همت کنند.

حقوق کارگران خدمات شهری شهرداری گناوه پرداخت شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با سرپرست و کارکنان شهرداری گناوه گفت: جمعی زیادی از خانواده‌های کارگران خدمات شهری ضمن تماس با دفتر از تاخیر در پرداخت حقوق و معوقات بشدت گله‌مند شدند.

وی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی وضعیت برخی از این خانواد‌ها نامناسب و ناراحت کننده و موجب شرمندگی ما مسئولان است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: کارگران خدمات شهری از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و نباید زندگی آنان دچار مخاطره شود.

رکنی حسینی افزود: همه کسانی که می‌توانند و کاری از دست شان برمی آید نسبت به سختی‌هایی که به این قشر آسیب پذیر می‌رسد در ابتدا در پیشگاه خداوند و سپس در برابر مردم مسئول و پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) فرموده که کارگر قبل از آنکه عرقش خشک نشده باید مزدش پرداخت شود، گفت: شهرداری باید تمهیداتی به منظور جلوگیری از تعویق مطالبه‌های کارگران بگیرد و در سیاست گذاری‌های نهاد‌های خدمات رسانی شهری تجدید نظر اساسی کند.

امام جمعه گناوه از سرپرست شهرداری گناوه خواست تا اولویت اول کاری خود را پرداخت مطالبه‌های معوقه کارگران خدمات شهری قرار دهد.

انتهای پیام/م

پرداخت مطالبه‌های معوقه کارگران خدمات شهری گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.