معاون وزیر ورزش و جوانان؛

خانه‌های ورزش روستایی به زمین چمن مجهز می‌شوند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همه خانه‌های ورزشی روستایی تا پایان سال ۹۹ به زمین چمن مصنوعی مجهز خواهند شد.

خانه‌های ورزش روستایی به زمین چمن مجهز می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری شهرستان دلگان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی یکی از اولویت‌های مهم ادارات ورزش و جوانان این استان است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از پهناورترین استان‌های کشور است که به سبب پراکندگی جمعیت و دوری از مرکز متأسفانه نسبت به سایر استان‌ها اعتبار‌های کمتری جذب کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: سعی خواهیم کرد در سال ۹۹ بودجه و اعتبار مناسبی برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به استان سیستان و بلوچستان اختصاص دهیم.

اتمام پروژه‌های بالای ۶۰ درصد در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند یکی از اولویت‌های اصلی و مهم دولت در این استان است.

احمد علی موهبتی افزود: شهرستان دلگان با داشتن ظرفیت‌ها و بستر مناسب از جمله کشاورزی، دامداری و گردشگری می‌تواند به قطب اصلی اقتصادی استان تبدیل شود.

وی بیان کرد: دولت به شهرستان دلگان نگاه ویژه‌ای دارد به طوری که انتخاب شهرستان دلگان به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت خدمت رسانی خود گواه این موضوع است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جذب و تخصیص اعتبارات ورزشی می‌تواند کمک بسیار بزرگی در زمینه تقویت ظرفیت‌های ورزشی استان باشد به همین سبب ضروریست هرچه سریع‌تر اعتبارات لازم به این استان تخصیص پیدا کند.

در پایان این نشست از تمبر شهید علیرضای همایی فسیح نیز رونمایی شد

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار