رنسانس دوم قایقرانی کشور رقم می‌خورد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ما به دنبال جهش و تغییر در فعالیت‌های این فدراسیون هستیم و بر این اساس با برنامه ریزی دومین رنسانس قایقرانی کشور را رقم خواهیم زد.

رنسانس دوم قایقرانی کشور رقم می‌خوردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست مجمع سالیانه هیأت قایقرانی خراسان شمالی با اشاره به تحریم‌ها، مشکل تأمین تجهیزات و نیاز تولید قایق در داخل کشور، گفت: ما به دنبال تولید کننده داخلی برای تولید محصولات با کیفیت، برای کمک به فدراسیون هستیم.

سهرابیان افزود: باید به توان داخل تکیه کنیم و نیاز خود را با تولیدات داخلی تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی ظرفیت‌های خوب و مناسبی برای توسعه قایقرانی دارد، گفت: شهردار بجنورد و شرکت آب منطقه‌ای استان، حمایت‌های خوبی از این ورزش مدال آور دارند و خوشبختانه استاندار و اداره کل ورزش و جوانان هم در این زمینه رویکرد حمایتی دارند.

وی اجرای کال ملکش در بجنورد را ظرفیتی مناسب برای ایجاد پیست قایقرانی و توسعه این ورزش عنوان کرد و گفت: این پیست شهری، می‌تواند بجنورد را به دارنده پیستی بی نظیر در آسیا و حتی دنیا تبدیل کند.

سهرابیان تصریح کرد: وجود پیست استاندارد در داخل شهر، جاذبه‌ای ارزشمند است و بجنورد دومین شهر آسیا خواهد بود که چنین پیستی در داخل شهر راه اندازی می‌کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: خوشبختانه مسئولان شهری و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان هم همراهی دارند و امید می‌رود با وجود ظرفیتی همچون سد شیرین دره، میزبانی المپیاد استعداد‌ها به خوبی برگزار شده و فعالیت‌های قایقرانی در این استان گسترش یابد.

وی برای حضور در مجمع هیأت قایقرانی استان خراسان شمالی و بازدید از اماکن قایقرانی این استان به بجنورد سفر کرده است.
انتهای پیام/ط
منبع/ایرنا


حضور رئیس فدراسیون قایقرانی در خراسان شمالی

برچسب ها: قایقرانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.