گزینش منطقی اهداف والای نظام تعلیم و تربیت را محقق می کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش کارشناسان گزینش استان کرمانشاه گفت:گزینش منطقی می‌تواند زمینه‌ساز دست‌یابی به اهداف والای نظام تعلیم و تربیت باشد.

گزینش منطقی اهداف والای نظام تعلیم و تربیت را محقق می کندبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به اعضای محترم هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: مردم در گام دوم انقلاب آگاه‌تر شده‌اند و بسترهای مناسب‌تری برای انجام فعالیت‌های متنوع ایجاد شده که یکی از اتفاقات خوب در این زمینه، متفاوت شدن نگاه‌ها در گزینش است.

وی افزود: باید به دیگران فرصت بروز استعداد و توانایی را بدهیم و در صورت وجود خطا یا اشتباه واکنش تندی در قبال فرد خاطی نشان ندهیم بلکه با وی کریمانه برخورد نماییم؛ زیرا اینگونه رفتارهای شایسته و گذشت‌های فداکارانه سیره و روش معصومین ما بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ﺗﺄکید کرد: گزینش منطقی می‌تواند زمینه‌ساز دست‌یابی به اهداف والای نظام تعلیم و تربیت باشد و خدا را شاکریم که گزینشگران سطح استان کرمانشاه همواره عدالت، منطق، عطوفت و دقت را مد نظر قرار می‌دهند.

انتهای  پیام/ز

 

 

گزینش منطقی می‌تواند زمینه‌ساز دست‌یابی به اهداف والای نظام تعلیم و تربیت باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار