مجمع علمای مسلمان لبنان: قرار دادن نام رهبر معظم ایران در فهرست تحریم‌ها، اهانت به تمام مسلمین است

مجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را نشانه‌ای بر حماقت ترامپ در خصوص چگونگی رفتارش با ملت ایران دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، مجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای، به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و آن را نشانه‌ای بر حماقت دونالد ترامپ (رئیس‌جمهور آمریکا) در چگونگی رفتارش با ملت ایران دانست.

این مجمع در بیانیه خود آورده است: «اقدام دونالد ترامپ در قرار دادن نام «آیت‌الله خامنه‌ای» در فهرست تحریم‌ها، اهانت به تمام مسلمین جهان محسوب می‌شود و نشانه حماقت ترامپ است که نمی‌داند چگونه با ایران که نمی‌توان آن را خوار و ذلیل کرد، رفتار کند».

در این بیانیه همچنین آمده است: این اقدام آمریکا دارای تبعاتی است که نمی‌توان آن را تحمل کرد؛ خصوصا با اعلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران که گفته صبر ایران حدی دارد. از این رو ترامپ باید حواسش به اقداماتش باشد و عقلای آمریکا او را از انجام چنین کار‌هایی بازدارند.

مجمع علمای مسلمان لبنان همچنین در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرد نشست بحرین هرگز به اهداف خود نخواهد رسید و در واقع مرده متولد شد؛ چراکه پس از شکست تلاش‌ها برای حضور حتی یک فلسطینی در این توطئه، تلاش کردند ارزش پول‌های به نمایش درآمده را بیشتر کنند. این در حالی است که آن‌ها نمی‌دانند این ملت قهرمان، مسأله فلسطین را به مشتی دلار نخواهد فروخت و به جهاد خود تا آزادسازی سرزمین‌های اشغالی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، دونالد ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار