وزیر نیرو با اشاره به اینکه قانون الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: اجلاس کمیسیون مشترک اتحادیه اقتصادی اوراسیا هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا اردکانیان صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تأیید شورای نگهبان قانون الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: اجلاس کمیسیون مشترک اتحادیه اقتصادی اوراسیا هفته آینده با مسئولیت معاون نخست وزیر ارمنستان در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روسیه، قزاقستان، ارمنستان، قرقیزستان و بلاروس اعضای مؤسس اتحادیه اقتصادی اوراسیا هستند؛ با قدردانی از نمایندگان مجلس و شورای نگهبان قانون اساسی برای تأیید و نهایی شدن قانون الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، ادامه داد: اجرایی شدن این قانون گام مهمی در توسعه روابط اقتصادی ایران با کشور‌های عضو این اتحادیه مهم اقتصادی است.

اردکانیان اضافه کرد: عضویت ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا فرصت مناسبی برای صنعتگران و فعالان بخش‌های اقتصادی، تجاری و تولیدی کشور برای حضور در بازار کشور‌های عضو این اتحادیه مهم اقتصادی را به عنوان منطقه آزاد تجاری فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: فعالان بخش اقتصادی از این پس برای حضور در بازار کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا می‌توانند از تعرفه ترجیحی کنند.

 

انتهای پیام/پ

برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.