چهار طرح ورزشی در ایرانشهر با حضور ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، نماینده مجلس و شماری از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم افتتاح و کلنگ زنی شد.

چهار طرح ورزشی در ایرانشهر افتتاح و کلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی سایت جدید مجموعه ورزشی ایرانشهر به مساحت ۴۰ هکتار با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال است.

ادهم کرد زابلی گفت: برای ساخت سایت جدید مجموعه ورزشی ایرانشهر پنج میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان و پنج میلیارد تومان دیگر نیز اداره کل ورزش و جوانان این استان هزینه خواهد کرد.

وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی نوک آباد زرد کوه از توابع بخش مرکزی ایرانشهر با مساحت ۱۳۵۰ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی دهستان شهردراز با مساحت ۱۳۵۰ متر مربع با اعتبار چهار میلیارد ریال با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در ایرانشهر افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دولت نگاه ویژه به این استان در بخش ورزش دارد.

وی افزود: سرانه ورزشی در سیستان و بلوچستان از جمله ایرانشهر پایین است که با توجه نگاه دولت شاهد توسعه فضا‌های ورزشی در این استان خواهیم بود.

دکتر ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان چهارم تیر به اتفاق ملارمضانی مدیر کل طرح و برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان و هیأت همراه وارد زاهدان شد و مورد استقبال معاون استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و شماری از مسئولان قرار گرفت.

غبار روبی گلزار شهیدان و دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، افتتاح طرح‌های مختلف از جمله سالن چند منظوره ورزشی روستای چاه شور شهرستان دلگان با مساحت ۱۲۴۲ متر مربع و اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی_استانی، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شهر دراز شهرستان ایرانشهر با مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۴۰۰ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای نوک آباد زردکوه شهرستان ایرانشهر با مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۴۰۰ میلیون تومان از برنامه‌های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان بود.

انتهای پیام/ع

کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار