رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: با هماهنگی مقام قضایی با رانندگان پرخطر و حادثه ساز برخورد و خودرو آنها را از یک هفته تا یک ماه توقیف می کنیم.

سرهنگ پور شمس، رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به طرح تابستانه پلیس راهور استان یزد گفت: این طرح  از ۳۱ خرداد ماه هم زمان با سراسر کشور در سطح استان و معابر درون شهری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

پورشمس هدف اصلی این طرح را ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تلفات جانی و مالی در طول ایام تابستان عنوان کرد و افزود: پلیس راهور  یزد در قالب ۴۰ تیم خودرویی و ۳۶ تیم موتوری محسوس و همچنین ۳ تیم موتوری ویژه و ۴ تیم کنترل نامحسوس خودرویی همزمان با این طرح آغاز به کار کرده است.

وی اظهار داشت: این تیم‌ها با هماهنگی مقام قضایی با رانندگان پرخطر و حادثه ساز برخورد و خودرو آنها را از یه هفته تا یک ماه توقیف و به پارکینگ منتقل می کنند.

رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به کنترل وضعیت خلافی و نمره منفی گواهی نامه ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع به مسافرت، خودرو خود را از نظر ایمنی و تجهیزات کنترل و اگر نقصی مشاهده شد برطرف  و بعد مسافرت کنند.

گفتنی است؛ مردم می توانند با شماره تماس ۱۲۰ به صورت شبانه روزی با کارشناسان راهور مشکلات ترافیکی خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/ص

با رانندگان حادثه ساز و پرخطر برخورد می کنیم

برچسب ها: راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۶ تير ۱۳۹۸
سالهاست دارید می گید برخورد جدی برخورد جدی!!
یکبار نگفتید فرهنگ سازی جدی و مستمر!!
برای سرعت گیرها و دوربین ها شاید میلیارد تومان هزینه شده ولی برای فرهنگ سازی چقدر هزینه شده؟
برای آموزش نوجوانان و نسل جدید چقدر وقت و آموزش دیجیتال و هزینه و اقدام جدی شده؟
برخورد جدی وقتی جواب میده که اقدامات فرهنگی شده باشه والا مثل همیشه همین آش هست و همین کاسه!!
آخرین اخبار