یورش تظاهرکنندگان خشمگین عراقی به سفارت بحرین

تظاهرکنندگان خشمگین و معترض عراقی به برگزاری کنفرانس منامه، به سفارت بحرین یورش بردند.

یورش تظاهرکنندگان خشمگین عراقی به سفارت بحرینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، تظاهرکنندگان خشمگین و معترض عراقی به برگزاری کنفرانس منامه، به سفارت بحرین یورش بردند.

بر این اساس، تظاهرکنندگان عراقی در بغداد از دیوارهای سفارت بحرین بالا رفتند و پرچم این کشور را پایین کشیدند و پرچم فلسطین را به جای آن نصب کردند.

همچنین تعدادی از تظاهرکنندگان خشمگین با بالا رفتن از حصارها، وارد سفارت بحرین شدند.

تکمیلی: درپی یورش تظاهرکنندگان خشمگین به سفارت بحرین در بغداد، وزارت خارجه بحرین سفیر خود را از این کشور فراخواند.

یاسین الیاسری، وزیر کشور عراق در این رابطه گفت: نیروهای امنیتی ۵۴ نفر را در ارتباط با حمله به سفارت بحرین دستگیر کردند. امنیت سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها خط قرمز است و تحت هیچ شرایطی اجاره عبور از آن را نخواهیم داد. دستور تشکیل هیات تحقیق درباره فرمانده نیروی حفاظت از این سفارتخانه را صادر کرده ایم.

بحرین روزهای چهارم و پنجم تیر میزبان نشست کارگروه اقتصادی موسوم به «صلح برای شکوفایی» بود. از این نشست به عنوان اولین گام برای اجرای معامله قرن یاد می‌شود.

طرح موسوم به «معامله قرن» آمریکا که مقامات این کشور برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح کرده‌اند، به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار شش میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» یعنی کشورهای دیگر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار