روند احداث سد مخملکوه خرم‌آباد تسریع شود

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: تأخیر در اجرای پروژه سد مخملکوه نارضایتی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده که با تسریع در روند احداث آن باید جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد بیرانوندی گفت: زمانی که بودجه را در اختیار ما قرار دادند سد مخملکوه را جز پروژه‌های خاص قرار دادیم و هشت میلیارد به آن اختصاص یافت.

وی افزود: سال ۹۶ ما به مردم و رسانه‌ها اعلام کردیم که سد مخملکوه به زودی افتتاح می‌شود، اما این وعده عملی نشد، قرار بود اواخر سال ۹۷ افتتاح شود که گفتند وزیر مشغله زیادی دارد و نمی‌تواند در استان حاضر شود و تا به امروز به طول انجامید.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر روزی که در اجرای این پروژه تأخیر شد در حقیقت از اعتماد مردم به ما کاسته شد و حالا که امروز کلنگ‌زنی این پروژه پس از مدت‌ها انجام شد انتظار داریم که با حمایت‌های وزیر نیرو، روند اجرای آن با سرعتی دوچندان پیش برود تا شاید جبران معافات شود.

وی با بیان اینکه این سد ظرفیت اشتغال برای ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر را دارد، تصریح کرد: اشتغالزایی‌هایی که به واسطه این سد در استان ایجاد می‌شود تعدادی از معضلات ما را در استان حل می‌کند.

بیرانوندی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه چهار تا پنج سال از بهره‌برداری سد ایوشان می‌گذرد، اما کشاورزان منطقه هنوز نتوانسته‌اند از آن بهره‌مند نشدند، همچنین انتظار داریم کمک کنید تا فاضلاب ماسور که فقط ۲۰ درصد آن باقی مانده به اتمام برسد، چون منطقه ماسور بین ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/د

روند احداث سد مخملکوه خرم‌آباد تسریع شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.