یک مقام آگاه در بندر دیلم گفت: براثر نزاع دسته جمعی خیابانی در این شهر سه تن مجروح شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، یک مقام آگاه که خواست نامش در خبر برده نشود  گفت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که یک راکب موتورسیکلت در حال حرکت بود و ناگهان یک خودرو حمل بار متعلق به یکی از اهالی شهرستان‌های استان‌های همجوار خلاف مسیر اقدام به تردد و با موتورسیکلت سوار درگیر و در نهایت تبدیل به یک نزاع دسته جمعی خیابانی شد.

وی اظهار داشت: در این درگیری یکی از مأموران نیروی انتظامی که قصد جلوگیری از نزاع و برقراری آرامش را داشت و دو شهروند دیلمی نیز مجروح شد.

وی گفت: حال افراد حادثه دیده این درگیری مساعد است.

این مقام آگاه گفت: با ورود آگاهانه و مدیریت به موقع نیرو‌های نظامی و انتظامی و کمک و همیاری مردم از تنش و نزاع بیشتر جلوگیری و نظم و امنیت برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم متدین و شریف این شهرستان انتظار می‌رود در صورت چنین اتفاقاتی خود وارد عمل نشوند و به پلیس ۱۱۰ و دستگاه‌های متولی اطلاع تا به دور از هیاهو و برهم زدن نظم عمومی برخورد لازم صورت گیرد.

شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد. ‏

 

منبع ایرنا

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد سردابیان از ابادان
۱۱:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۸
درود به روان تمامی شهدا نیروی انتظامی که واقعا باعث ارامش وامنیت در کشور هستن بهتر است تمامی نشکلات اعم از درگیری سرقت وهر مسله ای را به عهده خود نیرو انتطامی بگذارند وباعث شلوغی وبی نظمی نشود درود بر تمامی این نیرو مردمی