جدیدترین اطلاعات فاش شده از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ +تصاویر

به تازگی مشخصات و تصاویر جدیدی از Galaxy Watch Active 2، نسل بعدی ساعت‌‌های هوشمند سامسونگ، فاش شده که اطلاعات جدیدی از این دستگاه به ما می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن سامسونگ Galaxy Watch Active 2 (که یکی از مدل‌های ساعت هوشمند این شرکت است) در حال توسعه است. اما با توجه به اینکه نسل اصلی این دستگاه تنها چهار ماه سن دارد، قاعدتا سامسونگ باید زمان بیشتری پیش از معرفی آن برای طراحی و اعمال تغییرات جدید صرف کند. امروز یکی از خبرگزاری‌های فناوری برای اولین بار چندین تصویر از این ساعت هوشمند منتشر کرد. در این تصاویر مشاهده می‌کنیم که این گجت پوشیدنی از لحاظ ظاهری کاملا مشابه نسخه پیشین خود است، اما تغییراتی نیز در آن اعمال شده است.

تغییرات سری جدید ساعت هوشمند سامسونگ

برای دیدن تغییرات جدید Galaxy Watch Active 2 می‌توان به سمت راست این دستگاه نگاه کرد، جایی که دکمه پاور/خانه اکنون به شکل گرد درآمده است و دور خود یک دایره قرمز دارد. همچنین دکمه بازگشت نیز به شکل یک مستطیل درآمده است. در سوی دیگر این ساعت میکروفون و اسپیکر قرار دارد، دقیقا همان بخشی که اسکنر ضربان قلب ساکن است. درضمن همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد هیچ قاب چرخشی وجود ندارد.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ +تصاویر


بیشتر بخوانید:  بررسی فنی سامسونگ گلکسی S11، از شایعه تا واقعیت +تصاویر


بر طبق گفته‌های منتشر شده به وسیله این منبع، ساعت هوشمند گلکسی اکتیو ۲ در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها دارای وای‌فای و دیگری نقطه اتصال 4G LTE خواهد بود. نسخه دومی دارای باتری ۳۴۰ میلی‌آمپری است در حالی که در نسخه دارای وای‌فای از باتری ۲۳۷ میلی‌آمپری استفاده می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه دارای ۱.۵ گیگابایت حافظه است که با ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می‌شود.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ +تصاویر

نسخه ۱.۵ رابط کاربری One UI در این دستگاه استفاده شده، این در حالی است که در مدل‌های کنونی نسخه ۱.۰ اجرا می‌شوند؛ در نتیجه ما احتمالا شاهد اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید به این Galaxy Watch Active 2 خواهیم بود. اندازه آن‌ها نیز به ترتیب ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر است. انتظار می‌رود که در این گوشی از سیستم‌عامل Tizen استفاده شده باشد و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی در دسترس باشد. هر چقدر به زمان عرضه Galaxy Watch Active 2 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شوند.

جدیدترین اطلاعات فاش شده از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ +تصاویر

انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر Galaxy Watch Active 2  فاش شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار