خودروی CNG سوز اسکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویر

شرکت اسکودا جدیدترین مدل خودوری اسکالا مجهز به موتور CNG سوز هماهنگ شده با آخرین فناوری G-Tech این شرکت را رونمایی کرد.

خودروی CNG سوز اسکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اسکودا تصمیم دارد در کنار تولید خودروهای بنزینی، اتومبیل‌های متفاوتی با قابلیت مصرف CNG را تولید کند. در همین راستا شرکت اسکودا خودرویی جدید با نام Scala G-Tec را با موتوری CNG سوز معرفی کرد.

گاز طبیعی فشرده یا همان CNG از جمله سوخت‌هایی است که در تعدادی از کشور‌های جهان به عنوان جایگزینی برای بنزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده سوختی دارای آلایندگی بسیار کمتر نسبت به بنزین و قیمت پایین‌تری نیز است. خودروی Scala G-Tec بعد از اتومبیل Octavia دومین خودرو CNG سوز شرکت اسکودا مسوب می‌شود و قرار است در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادید به طور رسمی عرضه شود.

خودرویی CNG سوز در قلب اروپا

خودروی Scala G-Tec دارای موتور توربو شارژ سه سیلندر با ظرفیت ۱.۰ لیتر است و قدرتی برابر ۸۹ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۶۰ نیوتن‌متر است. قدرت موتور در این خودرو از طریق یک جعبه دنده شش سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌گردد و انرژی لازم برای حرکت خودرو تامین می‌گردد.

خودروی CNG سوز اسکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویر

مهندسان اسکودا سه مخزن CNG در این خودرو تعبیه کرده‌اند. هر کدام از این مخزن‌ها ۹ لیتر ظرفیت دارد و در صورت سوخت‌گیری کامل اتومبیل Scala G-Tec قادر است انرژی لازم برای طی مسافتی به میزان ۶۳۰ کیلومتر را تامین کند. بررسی‌های فنی روی این خودرو نشان داده است، میزان آلایندگی آن نسبت به مدل بنزینی حدود ۲۵ درصد کمتر است و همین موضوع خودرو Scala G-Tec به دوستی برای طبیعت تبدیل کرده است.

خودروی CNG سوز اسکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویر

یکی از مدیران ارشد اسکودا گفت: «خودرو‌های GNG سوز این شرکت اسکودا از محبوبیت بالایی در بین مشتریان برخوردار است. به طور کلی گاز طبیعی با ویژگی‌هایی نظیر آلایندگی کمتر و قیمت پایین‌تر نقش مهمی را در آینده صنعت خودرو سازی ایفا می‌کند.» بر طبق استاندار‌های جهانی خودرو جدید اسکودا یکی از استاندارترین و محبوب‌ترین خودرو‌های CNG سوز دنیا است.

خودروی CNG سوز اسکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویر

همانند دیگر مدل‌های خودروهای اسکودا این خودرو نیز به ویژگی‌های هوشمندی نظیر ترمز اضطراری، دستیار صوتی و ... مجهز است تا از هر جهت ممکن خیال راننده را از بابت سفری ایمن برای خود و سایر سرنشینان راحت کند.

انتهای پیام/

اسکودا خودرو CNG سوز خود را معرفی کرد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار