تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت

اپل به تازگی سفارشات تولید قطعات آیپد و ایرپاد‌های جدید را این شرکت را به تامین کنندگان خود ارائه داده است.

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان زیادی به مراسم ۲۵ مارس اپل نمانده و این شرکت در حال آماده‌سازی تامین‌کنندگان خود برای عرضه هرچه سریع‌تر محصولاتی است که به احتمال زیاد در این رویداد معرفی خواهند شد. طبق اخبار اخیر به دست آمده انتظار می‌رود این مراسم با تمرکز بیشتر بر روی سرویس استریم ویدئویی این شرکت برگزار شود، اما در هر صورت معرفی یک یا دو محصول فیزیکی نیز بخش جدا ناشدنی از چنین رویداد‌هایی است. درباره رویداد اپل نیز پیش‌بینی می‌شود که این شرکت از آیپد و ایرپاد جدید خود رونمایی کند.

براساس گزارشاتی که از رسانه تایوانی DigiTimes منتشر شد برخی از تامین کنندگان اپل در حال توسعه تولید محصولات این شرکت هستند. این گونه که به نظر می‌رسد اپل به دو تامین کننده تایوانی خود با نام‌های Flexium Interconnect و Zhen Ding Technology دستور داده تا تولید برد‌های PCB را آغاز کنند. این برد‌ها در تولید آیپد‌های جدیدی این شرکت به کار می‌رود، به این ترتیب به احتمال زیاد در رویداد ۲۵ مارس شاهد معرفی آیپد یا آیپد مینی جدید اپل خواهیم بود و احتمال می‌رود این مدل‌ها در تابستان نیز به بازار بیایند. آخرین نسخه آیپد مینی اپل در سال ۲۰۱۵ تولید شده، به همین جهت انتظار می‌رود در مدل‌های این محصول پیشرفت‌های محسوسی به خصوص در بخش مشخصات فنی نسبت به نسل قبلی خود داشته باشند. آیپد‌های جدید این شرکت نیز از نظر طراحی مشابه مدل‌های ۲۰۱۷ خواهند بود و بیشتر در بخش سخت افزاری دچار تغییر و تحول خواهند شد.

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوند

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوند

این دو تامین کننده مسئول تولید برخی قطعات آیفون‌های فعلی اپل نیز هستند که در ماه‌های اخیر به دلیل کاهش فروش این مدل‌ها، سفارشات تولید تامین کنندگان نیز کاهش پیدا کرده بود، به همین جهت سفارش تولید قطعات آیپدهای جدید اپل می‌تواند خبر خوبی برای این تامین کنندان باشد.

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوند

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوند

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت می‌شوند

همچنین به گزارش خبرگزاری تایوانی، دو تامین کننده دیگر اپل نیز سفارش تولید برد‌های منعطف برای تولید ایرپاد‌های جدیدی این شرکت را دریافت کرده اند، در گذشته اخبار زیادی در مورد نسل جدید ایرپاد‌های اپل شنیده بودیم و انتظار می‌رود در این مدل شاهد عمر باتری بهتر، کیفیت صدا واضح‌تر، کاهش نویز، قرار گیری راحت‌تر بر روی گوش و پشتیبانی کامل از سیری باشیم که در این صورت کاربران می‌توانند دستورات صوتی را با ایرپاد خود عملی کنند. پیش‌بینی می‌شود ایرپاد‌های جدید اپل نیز در تابستان یا پاییز (به احتمال فراوان همراه با مدل‌‌‌های جدید آیفون) به بازار عرضه شوند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوشمندی که در سال ۹۷ رونمایی شدند +تصاویر 


انتهای پیام/

تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار